במשטרה אישרו היום (שלישי) כי בוחנים את המידע שהגיע לפתחה בנוגע לחשדות הכבדים, המייחסים לח"כ אורן חזן עבירות של מעשים מגונים והטרדות מיניות לכאורה. 
חשוב להדגיש כי אין מדובר בחקירה פלילית בשלב זה, אלא בבדיקת הפרטים. זאת בטרם יועבר החומר להחלטתו של היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, שיחליט אם יש מקום לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ חזן.
 
"הפרסומים מוכרים לנו הם נבחנים"
 

כידוע בימים האחרונים הוצפו חשדות כנגד ח"כ חזן בעיקר על ידי צעירות שעבדו תחת מרותו בבר שהיה בבעלותו. בעדויות שחשפו הצעירות, מרביתן מלצריות שעבדו בבר, נהג חזן לנצל את מרותו לדרוש מהן לחבק אותו, ונהג לנשק אותן לפני שהן עזבו מהמקום.
עוד טענו חלק מהבנות כי נאלצו לבצע בחזן את שביקש ולו רק כיוון שהיו זקוקות לכסף שהרוויחו באותו בר. לטענתן אחרי שנחשפו לחשדות שהועלו נגדו בגין עבירות חמורות נוספות, החליטו לשחרר את הרסן ולהציף גם את המעשים שלכאורה ביצע בהן.
במשטרה התייחסו לפניות: "בנוגע לבדיקת הפרסומים המעלים טענות לכאורה כלפי ח"כ אורן חזן, נאשר כי הפרסומים מוכרים לנו ונבחנים. בשלב זה אין פרטים נוספים".
 
מוקדם יותר היום אישר היועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה נגד ח"כ אורן חזן, בגין תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי, עבירות אשר לכאורה בוצעו טרם כניסתו לתפקיד כחבר כנסת.