תלונה שלישית הוגשה אמש נגד הרב מצפת ששמו נאסר לפרסום, החשוד בביצוע עבירות מין חמורות לרבות אינוס של נשים באמתלה של טיפול רוחני, שיפור הזוגיות ועידוד הפוריות.
כזכור אתמול נעצר הרב המקובל בצפת, בעת שעמד לצאת מהארץ בעודו בנתב"ג, שעות אחדות אחרי שהוגשו נגדו במשטרה שתי תלונות על ידי שתי נשים על עבירות שביצע בהן לכאורה. בית משפט השלום בקריית שמונה האריך אתמול את מעצרו של הרב בשבעה ימים.
הרב הראשי של צפת, שמואל אליהו סיפר כי בימים האחרונים הוא מקבל שורה של פניות מאחוריהן נשמע קולן של נשים אשר חשפו בפניו כי נפלו קורבן לכאורה למעשיו המתועבים של הרב.

בטרם הובאה הפרשה לידיעת המשטרה, נערך לרב בירור בהרכב רבנים בראשותו של הרב אליהו, שהוא ידידו הקרוב, ולאחר שנחשפו בפני ההרכב ראיות תמונות ומסרונים וכן לאחר שהרב קשר את עצמו לחלק נכבד מהמעשים שיוחסו לו הוא נתבקש להשעות את עצמו מכהונה כרב וכראש הישיבה שהקים ואף לעזוב יחד עם משפחתו את העיר צפת בשלה זה עד לבירור עניינו. 
ביום רביעי התלוננה אישה כבת 38 אשר טענה כי לפני 13 שנה הוביל אותה רב לאחד היערות באזור צפת ושם ביצע מעשה מגונה בגופה. במשטרה העבירו את התלונה לבדיקה בשל החשש שמדובר בעבירה שחלה עליה התיישנות. עוד באותו לילה הגיעה לתחנה אישה נוספת שהתלוננה כי הרב ביצע בה מעשה אינוס. בעקבות אותה תלונה פעלו חוקרי תחנת צפת בשיתוף עם משטרת הגבולות במרחב נתב"ג כדי למנוע כל אפשרות יציאה מהארץ של החשוד. שעת אחדות לאחר מכן, נעצר הרב כשהוא בנתב"ג, ככל הנראה כשהוא בדרכו להימלט מהארץ. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת וצפויות מתלוננות נוספות.