שלום, כאן גבי גזית ואני היום השוטר ה... לא הטוב ולא הרע, אני היום השוטר הקטן, הפשוט - נגיד השוטר אזולאי או רוזנברג.



לאתר 103FM, רדיו תל אביב

מאתמול בערב חופרים לי במוח אמצעי התקשורת אם המינוי של גל הירש הוא טוב או רע, אם ראוי או לא ראוי, אם פוליטי או מקצועי ולמה מישהו מבחוץ ולא מבפנים.
 
השוטר הטוב והרע מחכים לכם, כל יום ב-103FM

אותי אף אחד לא שואל וגם לא סופר, כי לא משנה מי יהיה המפכ"ל, פנימי או חיצוני בשם כזה או אחר, אני נשאר בצד.


אני אמשיך לצאת מהבית לפנות בוקר ואסע באוטובוס לתחנה, ובדרך אראה את הניצבים והבכירים האחרים משייטים להם במכוניות הפאר שלהם בדרכם לאיזו התייעצות בבית מלון מפואר או בדרכם לשדה התעופה לנסיעת השתלמות בחו"ל, שממנה יחזרו לאיזו מסיבה עם זמר, סטנדאפיסט וקייטרינג משובח.

אני וחבריי, השוטרות והשוטרים, נמשיך להסתובב בשרב הקיץ ובכפור החורף ברחובות ובכבישים, ברכבים מיושנים בביגוד לא ראוי ואת הזמר והסטנדאפיסט נראה אולי בטלוויזיה אם יישאר לנו זמן אחרי המשמרת בגלל המשכורת העלובה שלנו אנחנו צריכים לעשות עבודה נוספת ומבזה.

אותנו לא מעניין מה עשה או לא עשה גל הירש במלחמת לבנון השנייה, לנו יש מלחמה פרטית שלנו, שבה אנחנו תמיד מפסידים. כי בניגוד למה שאחרים חושבים - להיות שוטר במשטרת ישראל זה לא ממש csi, אז רגע אחרי שתחליטו שם מי יהיה המפכ"ל, אולי תזכרו שבמשטרה אין רק ניצבים אלא בעיקר שוטרים ושוטרות אמיתיים?
שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב

קראתי. אומרים שמינויו של גל הירש למפכ"ל הבא הוא סטירת לחי למשטרה. ייתכן. אבל  מגיעה לה סטירה כזו. אני מקווה שגל הירש יצליח לתקן את הארגון הרקוב והמסואב הזה, המחפה על כשלונותיו באלימות ובטיוח.  

זה שהוא לא שוטר יכול רק לעזור לו ולמשטרה. תנו לי נקודת משען מחוץ לעולם - ואזיז אותו. אמר ארכימדס. יש גם לקוות כי המפכ"ל הבא גם יעשה מה שכתב  בפייסבוק שלו לפני חודשיים : "המילים 'מתפרעים' ו'מיידי אבנים' הן מילים המכבסות את ההגדרה הנכונה- מחבלים! ובמחבלים צריך לירות!".  

הירש עצמו נפצע קשה מאד מאבן שפגעה בראשו ובכתפו כשהיה קצין  אג"מ באיו"ש . יש להניח שאינו שוכח. צריך רק לקוות שיוותר על נטייתו להתפלפלות והגדרות לשוניות מעורפלות . אף אחד לא באמת הבין אותו כשדבר ככה בצבא – אז בטח לא כדאי לנסות את זה עם השוטרים.