מזל, בתו של בנימין ג'ראד שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית הלילה בכביש 2, התראיינה היום (שלישי) לגלי צה"ל ואמרה כי המשפחה כועסת על המשטרה: "יש פה כשל אדיר של המשטרה".



היא סיפרה כי אביה "יצא כהרגלו מדי יום, לבית הקפה שהוא נוהג לשתות קפה או בירה עם חבר. כשראינו שהוא לא מגיע התחלנו לחפש אותו ואת הפלאפון הוא שכח לקחת משום מה. לאחר שסרקנו את כל עמק חפר ונתניה. יצאנו לסרוק את השטח עם 15 רכבים".



לדבריה, כבר בשעה עשר עודכנה המשטרה כי האב לא חזר לביתו. היא כועסת שהמשטרה לא פעלה בזמן ולא עשתה את מירב המאמצים כדי למנוע את הטרגדיה: "אנחנו בהלם, כעס ענק על המשטרה, הם ידעו לבוא אלינו הביתה ולשאול שאלות במקום להעלות מסוק לשמיים ולחפש אותו באזור עמק חפר".



עוד היא אמרה: "אני לא יכולה להיכנס לראש הנהג למה הוא פגע בו, יש פה כשל אדיר בהתנהלות מהרגע שהבחורה מתקשרת לדווח ועד שהמשטרה פוגעת בו. היה צריך לסגור את התנועה בכיוון התנועה. אם הניידת הייתה עוצרת את התנועה, מה היה קורה? הכביש היה ריק, הניידת הייתה עוצרת ונגמר הסיפור. ומי פגע בו? השוטר שהיה אמור למנוע את התנועה".



"המשטרה לא התייחסה אלינו, חוץ מלמלא טופס ולקחת את הפרטים שלי. המדינה עושה טעות כשהיא נותנת לאנשים בגיל הזה לנהוג - אי אפשר לדעת מתי תהיה הפעם הבאה".




זירת התאונה. צילום: דוברות מד"א


כזכור, בנימין ג'ראד, נהרג ושני שוטרים נפצעו באורח בינוני בתאונת הדרכים בין שני כלי רכב בכביש 2, ממחלף אולגה לכיוון מחלף ינאי.



חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה קבעו את מותו של ג'ראד ופינו לבית החולים "הלל יפה" בחדרה, גבר כבן 20 עם חבלת חזה וגפיים וגבר בן 46 עם חבלת ראש.



התאונה תועדה בסרטון, שהועלה לרשת ובו נשמעת אחת הנוסעות תוהה אם הוא עושה את זה בכוונה ואילו חברתה אומרת שהיא חושבת שהוא לא קולט מה הוא עושה.