אלפים ליוו את ישעיהו קרישבסקי, שנרצח הבוקר (שלישי) בפיגוע הדקירה ברחוב מלכי ישראל בירושלים.



הלוויתו התקיימה במהירות, כנהוג בדת היהודית שלא להלין את המת והחלה מבית המדרש פינסק קרלין בשכונת בית ישראל אל הר המנוחות. ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, היה בין המשתתפים בהלוויה.



בנו שניאור, נשא הספד ואמר: "הוא היה יהודי שהיה כולו לב וחסד, אהב כל יהודי. אנשים מסכנים שלא רוצים להתקרב אליהם, הוא היה בא אליהם, עוזר להם, בלי לחשוב בכלל. משהו פה צריך להתנער, משהו צריך לזוז פה".



קרישבסקי חזר מתפילה בבית המדרש בשכונת גאולה בעיר והפיגוע הקטלני אירע כשהוא שהמתין בתחנת האוטובוס. סרטון שפורסם, מראה את רגעי תפיסת המחבל. המחבל נראה נורה על ידי אזרח, אולם הפגיעה לא עצרה אותו והוא קם והמשיך להתקדם. אדם נוסף הגיע למקום ודחף את המחבל כדי לעצור אותו. ואז הוא נורה שוב על ידי האזרח - ירייה שהרגה אותו.



מתן שוקרון, האיש שסייע לנטרל את המחבל בפיגוע, סיפר: "הגעתי לשם לקחת מכנסיים, החניתי את הרכב ואז התחילו צעקות 'מחבל, מחבל'. אנשים רצו. לקחתי מהאוטו מקל וגז מדמיע שהיו לי ואז רצתי למקום האירוע. ראיתי תחנת אוטובוס שבורה עם רכב שנכנס בה ושני בחורי ישיבה שרועים על הרצפה מלאים בדם ועוד אדם שכיוון על המחבל נשק. צעקתי לו 'תנטרל אותו'. הוא לא נטרל אותו. המחבל פשוט קם עוד פעם ואז ריססתי אותו בגז מדמיע ונתתי לו מכה עם האלה ואז הגיע אזרח אחר שירה בו ואחרי זה כבר כוח של הימ"מ".



‏בעקבות הידיעה כי אחד המחבלים שביצעו את פיגוע הדריסה היה עובד של חברת בזק, פרסמה החברה הודעה לעובדיה בה נכתב: "לבנו עם הנפגעים באירוע ובני משפחתם".