הבוקר (רביעי)  הותר לפרסום כי אלון גובברג, בן 51 מירושלים, הוא הנרצח השני בפיגוע שאירע אתמול בארמון הנציב שבירושלים.



לאחר שעות ארוכות בהן עמלו אנשי זק"א, ביחד עם המוסד לביטוח לאומי לאתר את קרוביו, התברר כי גובברג ז"ל הוא ערירי כמעט לחלוטין, וכי יש לו רק אם ודודה, אשר קיבלו את בשורת האיוב בשעות אלו. כזכור, אמש נהרגו שלושה בני אדם במהלך שני פיגועי הטרור בבירה: ישעיהו קרישבסקי ז"ל, חביב חיים ז"ל והשלישי, כאמור, אלון גובברג ז"ל.

גובברג ייקבר היום בשעה 17:00 בבית העלמין בהר המנוחות שבירושלים. בתחילה נקבעה השעה ל-15:00 אך לאחר מכן נדחתה השעה על מנת לתת לאם לעכל את הידיעה ולהתארגן להבאתה, שכן היא במצב בריאותי שמצריך הכנה.

גובברג עלה מברית המועצות לישראל בתחילת שנות התשעים, הוא לא נישא ואין לו משפחה בישראל. מסיבה זו התקשו שירותי הרווחה לזהותו ולהודיע על דבר מותו וזמן קבורתו. ארגון זק"א ביקש באמצעות כלי התקשורת, בבקשה שהפכה לוויראלית ברשת, להגיע להלווייתו, שצפויה לצאת מבית ההספד גבעת שאול בירושלים. הבקשה עשתה את דרכה אל הרשתות החברתיות, ומאז נראים מאות פוסטים שמשתפים את הבקשה של הארגון.

כזכור, בתקופת מבצע "צוק איתן" נהרגו מספר חיילים אשר נחשבו לחיילים בודדים, שכן עלו לארץ להתגייס. במספר מקרים מרגשים הגיעו רבים להלוויות שלהם על מנת לחלוק להם כבוד אחרון. אחד המקרים היה בהלוויתו של שון כרמלי ז"ל, אליה הגיעו למעלה מ-20 אלף איש.