חוקרי תחנת גלילות שבמרחב ירקון במשטרה החליטו להמליץ היום (ראשון) בפני בית משפט השלום בתל אביב על שחרורו של הרופא הגניקולוג הבכיר החשוד במעשה מגונה, וזאת מאחר והמשך החקירה בשלב זה אינו מצדיק את המשך החזקתו במעצר של הרופא הבכיר.

בשבוע שעבר נעצר הגניקולוג בחשד לביצוע מעשה מגונה בגופה של מתלוננת וזאת בעת שהגיע למרפאתו לקבל טיפול בגין כאבים שחשה, לדבריה, בזמן קיום יחסי מין. התלונה כאמור הוגשה כבר לפני מספר חודשים, ובמהלכם ניהלו החוקרים חקירה סמויה שבמרכזה הפנו אל הרופא לטיפול שלוש שוטרות סמויות שהתלוננו על כאבים או בעיות אחרות בזמן קיום יחסי המין.
נציגת המשטרה טענה ביום חמישי שעבר בבית המשפט כי הרופא עשה שימוש בצעצועי מין ואביזרי מין נלווים בעת הטיפול ובמקרים לא מעטים גרם למטופלות להגיע לידי פורקן, הליך שלטענתה אינו אמור לקרות במהלך טיפול רפואי. "אלו צעצועים שרופא גניקולוג לא צריך להחזיק ברשות ובוודאי שלא לבצע בהם שימוש במהלך טיפול", טענה נציגת המשטרה שביקשה להאריך את מעצרו פעם נוספת.

 עו"ד ניר יסלביץ'
פרקליטיו עורכי הדין ניר יסולביץ ואורנת קמרון, טענו בבית המשפט כי הרופא, שהינו גניקולוג וסקסולוג, עשה שימוש בשיטת טיפול רפואי מוכרת שמטרתה לבחון את נסיבות הכאב בעת קיום יחסי מין. "ממילא מעצרו לא היה ראוי, שכן הוא ביצע את תפקידו בדיוק כשאר הגניקולוגים המטפלים בשיטה דומה", אמרו פרקליטיו בבית המשפט.
 
במשטרה טענו כי גם השוטרות הסמויות שנשלחו אליו חזרו בתחושה שהוא ביצע בהן עבירות מין. אולם, חוות דעת שנתקבלו על ידי צוות החקירה העלו ספיקות לגבי היכולת להוכיח את החשדות כנגד הרופא הבכיר ובמשטרה החליטו להמליץ על שחרורו ולהמשיך בחקירה בשלב זה.

 עו"ד אורנת קמרון 
עו"ד ניר יסלוביץ, שיחד עם עו"ד אורנת קמרון מייצג את הרופא החשוד, מסר לאחר שחרורו: "הרופא שייצגתי הוא רופא מצוין. השחרור של היום מלמד שהמעצר היה שטותי. הרופא ראה תמיד לנגד עיניו לתת טיפול יעיל ומקצועי לכל מטופלת ולעזור להביא חיים לעולם. החל ממחר הוא יחזור לבצע את תפקידו כרופא מתוך מקום של שליחות, נאמנות ומקצועיות לכל מטופלת".