סוף עצוב: לאחר כשבועיים של אשפוז בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, נפטרה היום (שבת) טליה כהן בת ה-17 שנפצעה בתאונת הדרכים הקשה ביציאה מהמושב שדה צבי. במהלך הלילה חלה התדרדרות במצבה ולבסוף לאחר מאבק של הרופאים היא נפטרה.



כזכור, בתאונה נהרגו חברותיה סימור נחום ואביב נחמיאס לאחר שחזרו ממסיבה במושב. ביציאה מהמושב הן  ניסו לפנות שמאלה לכביש 293, ואז התנגשו במשאית שהגיעה ממזרח למערב. כהן נפצעה באורח אנוש ופונתה עם פציעה רב מערכתית לחדר הלם מיון "סורוקה" בבאר שבע ושם אושפזה מאז כשהיא מורדמת ומונשמת. 



סימור נחום ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
סימור נחום ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה



חן אחותה של סימור ז"ל סיפרה לאחר מותה: "אנחנו מנסים לשרוד את הדבר הנורא הזה, מהרגע שהיתה שמועה על כך, דאגנו מאוד, ההורים שלי שבורים והרוסים מזה. היא ילדה מקסימה - איך זה יכול להיות", אמרה האחות חן וסיפרה בבכי, כי "סימור הכירה חברות בגימנסיה העברית, המקום בו למדה והן יצאו למסיבת יום הולדת בדרום", אשר בסופה אירעה הטרגדיה הקשה. "היא אהבה לחיות, מי האמין שיציאה למסיבת יום הולדת תסתיים בכזה אסון נוראי? אנחנו כולנו יחד מנסים לשרוד ולחזק אחת את השני, זה נורא. היא ילדה מקסימה", הוסיפה האחות.



הפרמדיקים של מד"א אלון קלר וגל מזור שטיפלו בנפגעים סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד. בשדה שבשולי הדרך ראינו רכב מעוך ועל הכביש בהמשך עמדה המשאית. בתוך הרכב המעוך בכיסא הנהג ישבה צעירה כבת 18 מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, היא סבלה מפגיעה רב מערכתית ובסמוך לרכב היתה צעירה ללא סימני חיים. ניסינו לבצע פעולות החייאה ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותן של שתי צעירות כבנות 18".



הרכב לאחר התאונה. צילום: חטיבת דובר המשטרה
הרכב לאחר התאונה. צילום: חטיבת דובר המשטרה



פרמדיק מד"א גיל אססקוביץ סיפר: "במושב ליד הנהג ישבה צעירה כבת 18 מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית, חילצנו אותה מהרכב והענקנו לה טיפול רפואי. הרדמנו, הנשמנו אותה ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבה מוגדר קשה מאוד".