ח"כ מיקי זוהר התעמת היום (ראשון) בשידור עם שדרן הרדיו נתן זהבי, בתוכנית "זהבי עצבני" שמשודרת ב-103FM'רדיו ללא הפסקה'. השניים התעמתו לאחר שבשבוע שעבר התבטא נתן זהבי בחריפות כלפי ח"כ מיקי זוהר מהליכוד לאחר שהאחרון אמר "אני סקפטי למצב שבו יהודי רוצח תינוק, לא הגיוני שבDNA- של היהדות יש דבר כזה, זה מתאים לאסלאם". זהבי בתגובה אמר כי "לא האמנתי שיש חבר כנסת שיכול להיות כל כך מטומטם!"


ח"כ  זוהר ששמע את הדברים החליט לעלות לשידור ולהגיב: "הייתי אומר שזאת אמירה מטומטמת ולא חבר כנסת מטומטם, אבל בוא ניכנס לעומקם של הדברים. אני כיהודי גאה סירבתי להאמין שיש דבר כזה שיהודי ירצה לרצוח חפים מפשע כדי להשיג מטרות כאלה הזויות הייתי קורא להן. ביקשתי בעניין זה פגישה עם שר הביטחון ונחשפתי לאינפורמציה מאוד מטרידה שגרמה לי לצאת בידיעה מאוד ברורה לתקשורת – שאכן יש כאן טרור יהודי, שיש לא רק להוקיע ולמגר אותו, אלא גם לדאוג שהוא לא ישנה בעתיד. כי זה פשוט פוגע בצביון של המדינה הזאת כמדינה יהודית ודמוקרטית וגורם לנזק בלתי הפיך".



זהבי: "שמע ח"כ זוהר, הייתי מציע לך הצעה ידידותית – לפני שאתה אומר אמירה שהיא מזעזעת לטעמי, יש היום דבר שקוראים לו 'גוגל' ואם היית לוחץ על 'גוגל' תחת הערך 'יהודים רוצחים יהודים', היית מגלה רשימה, שאני כיסיתי כעיתונאי עוד בימים שהייתי כתב פלילים חלק גדול מהאירועים האלה, והיה מסתבר לך שבעם היהודי שאתה כל כך אוהב, גדל דור של רוצחי ילדים מסריחים, מתועבים ברמות הגבוהות ביותר! אתה יודע כמה יהודים זרקו מהגג את התינוקות שלהם או הטביעו אותם?! אין דבר כזה עם סגולה! היהודים הם עם ככל העמים, הגיע הזמן שתפנים את זה!"


ח"כ זוהר: "אני מסכים איתך לחלוטין. אבל צריך להגדיר נכון את המושג טרור. הרי טרור זה רצח של חפים מפשע למטרות פוליטיות. ואני מדבר על כך שלא האמנתי שיש אנשים שלמטרות פוליטיות רוצים לרצוח חפים מפשע שהם יהודים. מסתבר שיש קבוצה של קומץ אנשים שמאמינים בשלטון מלכות שצריך להיות פה, והם טוענים שצריך לקעקע את הרעיון הדמוקרטי במדינת ישראל וצריך לעשות את זה באמצעות רצח של חפים מפשע. וכאשר נחשפתי לאינפורמציה הזאת אני מיד הודעתי שאני חוזר בי מהצהרתי הקודמת".

זהבי: "אז אני מצטער מאוד שאתה לא מכיר את ההיסטוריה הקצרה של מדינת ישראל, כמו הסיפור של המחתרת היהודית, מטובי בניה של הציונות הדתית, ששמו לעצמם מטרה לרצוח ערבים חפים מפשע, כאלה ואחרים, ועוד מחתרות אחרות שהלכו לפוצץ מכוניות, וכל זה קרה במהלך השנים האחרונות".

ח"כ זוהר: "מדובר רק בקומץ אנשים קטן ונתעב"

זהבי: "רגע, זה לא קומץ. ישנם אנשים שהלכו ועשו מעשים והיו אמורים להישפט עליהם למאסרי עולם. אבל מדינת ישראל לצערי עודדה את הרוצחים האלה, הטרוריסטים היהודים, נתנה להם בכלא תנאים מפליגים, הוציאה אותם באוטובוסים ממוזגים לנפוש בחוף הים וזה שימש כדוגמא, כי כיום יודע כל פישר קטן שרוצה למרוד במלכות, שגם אם הוא ייעצר ויישפט, יהיו לו תנאים מופלגים וגם סיכוי לצאת המכלא. ראה את הרוצח מספר אחת במדינת ישראל – איזה תנאים יש לו? ולא רק זה, הביאו לו אישה, נתנו לו להתחתן, והוא אפילו הביא ילד תוך כדי מאסר העולם שהוא מרצה"

ח"כ זוהר: "והמחבלים הערבים יוצאים עם תארים מבית הכלא. העניין הוא שאנחנו כמדינה דמוקרטית, נותנים תנאים לפעמים מפליגים לטרוריסטים ערבים ויהודים ואני מסכים אתך שצריך לנקוט במדיניות יותר קשה למרות הרצון לשמור על הצביון הדמוקרטי פה במדינה, אנחנו צריכים להראות שפשע מסוג זה לא משתלם במדינה שלנו ובעניין הזה אני לא חולק עליך. אבל עדיין, הדבר החשוב ביותר הוא שאני כחבר כנסת חדש וצעיר יודע גם לחזור בי מטעות".