בני משפחתו של גל בק ז"ל, קיבלו את החלטת הפרקליטות לסגור את התיק ולא להעמיד לדין את הנהגת הדורסת, באכזבה רבה. זמן קצר לפני שהתפרסמה ההחלטה, הם נפגשו עם פרקליט מחוז המרכז, שבישר להם על ממצאי הבדיקה. "אמנם לא היו לנו תקוות גדולות, אבל הרמה שבה זה נעשה הפתיעה אותנו", אמר האב, עודד בק.

 "נראה לי שהבדיקה נעשתה כדי להגיע לאותה מסקנה. זה יותר מדי מגמתי. אפילו את דו"ח הבוחן שלאחר התאונה, הדבר היחיד שפעל לטובתנו בפעם הקודמת – הם שללו. המגמה הייתה לא לפתוח את הדבר הזה - והחקירה הייתה בהתאם. זה נראה כמו החלטה ידועה מראש", אמר בכאב האב. 
 לדבריו, "לנו חשוב שתהיה אחריות. כשלא מפילים את האחריות על מישהו אחר – האחריות נופלת על הבן שלי. אנחנו לא מחפשים נקמה, אנחנו חושבים שהאשמה נופלת על הבן שלנו ואנחנו לא חושבים שזה נכון. חשוב לנו שתהיה לפחות עבירה של גרימת מוות ברשלנות, כי זה משחרר אותנו. גם לא קיבלנו התנצלות עם מה שנעשה לפני 10 שנים. נראה כאילו יש פה שורת צעדים שבאים לכסות על מה שנעשה אז".
 האב סיפר בכאב כי "נאבק בהחלטת הפרקליטות בכל דרך אפשרית. ב-31 בינואר היינו אמורים לחגוג לבן שלי יום הולדת 27. אני חושב שאם הנהגת הייתה נוהגת כמו שצריך – היינו חוגגים לו".