פרשת ינון מגל: המשטרה הודיעה היום (שני) בסיומה של החקירה נגד חבר מפלגת הבית היהודי לשעבר, כי לא "התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירה פלילית על ידי חה"כ לשעבר מגל". תיק החקירה יועבר להחלטת פרקליטות מחוז תל אביב, אשר ליוותה את החקירה.



הערב הפוליטיקאי לשעבר כינס מסיבת עיתונאים מתחת לביתו, בה סיפר שחייו נהרסו בעקבות ההאשמות כי הטריד מינית נשים איתן עבד בעת שהיה העורך הראשי של אתר "וואלה". מגל קרא לאלו שהאשימו אותו להתלונן במשטרה: "החקירה נגדי נסגרה מחוסר ראיות, אבל זה לא מספיק לי", אמר. "לכן אני קורא לכל המתלוננות נגדי בפייסבוק, בתקשורת ובמקומות אחרים להתלונן במשטרה. זהו עניין של פיקוח נפש". הוא הוסיף ואמר כי "דברים כאלה לא יכולים להסתיים בבית הדין של פייסבוק".



רחלי רוטנר, העיתונאית שהעלתה את הסטטוס שהתחיל את הסערה סביב מגל מלכתחילה, הגיבה לדבריו בחריפות בפייסבוק: "טוב כולם מטרטרים לי את השכלללל שאני אגיד להם מה אני חושבת על סגירת התיק אז אני אתן עכשיו את התגובה לכולם ותניחו לי כבר. מה אני חושבת על סגירת התיק? ממש לא מעניין אותי. לא סיפרתי את מה שסיפרתי כדי שיהיה תיק או משפט או קנס או כלא או תהלוכה עם בלונים. מצדי שיהיו מאה ינונים בבית היהודי ושהוא יהיה ראש ממשלה. ראש הממשלה הכי חזק בהיסטוריה שלנו הוא בנאדם עם שערוריות מין בעברו, ויש לנו עבריין מורשע במשרד הפנים ופסיכים אופרוטוניסטים בכל מפלגה. אנחנו נחיה. אבל אנחנו צריכים לדעת, זה הכול. להצביע לביבי מתוך ידיעה שהוא עשה כך וכך, להצביע להרצוג עם מלוא האינפורמציה עליו".



רוטנר חידדה שוב את המסר שהעבירה בעת התפוצצות הפרשה: "רציתי שאנשים יידעו מי מייצג את המגזר הדתי שלנו, שגם אני באה ממנו. זה הכול. ועכשיו הם יודעים. זה הכול. כמו שטבעונים ירצו לדעת אם המנהיג שלהם בעצם זולל המבורגרים בסתר, כמו שאני ארצה לדעת אם שלי יחימוביץ' למעשה מקימה התנחלויות בחשאי. אנא ספרו לנו אם המנהיגים שלנו נואמים על דבר אחד ובבית עושים דבר אחר לגמרי. גם אם זה לא פלילי, אנחנו רוצים וצריכים לדעת. יודעים? עדיין מצביעים להם? בכיף! אני אביא את הרוגעלאך ונתווכח פוליטיקה עד אור הבוקר. אבל לכולנו יהיו את העובדות. ביי!"




 

טוב כולם מטרטרים לי את השכלללל שאני אגיד להם מה אני חושבת על סגירת התיק אז אני אתן עכשיו את התגובה לכולם ותניחו לי כבר...

Posted by Racheli Rottner on Monday, January 25, 2016