אדל ביטון ז"ל נפטרה לפני כשנה, כשהיא בת ארבע ושמונה חודשים, לאחר שנפצעה בפיגוע יידוי אבנים. משפחתה החליטה להנציח אותה באמצעות הקמת עמותת אדל, ראשי תיבות של הביטוי "אני דואג לאחר", שמטרתה סיוע לנפגעי השכול הכללי שאינם מוגדרים כנפגעי פעולות איבה, ו/או אינם מקבלים תמיכה או סיוע ממשרד הבטחון, וכמו כן סיוע לבני המשפחה בהתמודדות עם אסון, שיקומם ועזרה בשילובם בחברה מחדש.  



"לכאב אין מזור והוא ימשיך להיות נוכח בחיינו", הסבירה אדווה ביטון, אמה של אדל ז"ל, שייסדה את העמותה ומובילה את המבצע "מחבקים מכל הלב" ברחבי הארץ. "יחד עם זאת, אני מאמינה שהחיים מציעים הזדמנויות להמשכיות והתחדשות", היא אמרה.



החברה למרכזים קהילתיים ועיריית עכו הצטרפו ליוזמת העמותה לסייע למשפחות שכולות שחוו אובדן טראגי, ולחלק אריזת השי שיחולק למשפחות אלו על ידי גרעין החיילים בעיר. גופים אלו החליטו שהחלוקה תהווה צעד ראשוני בקשר עם המשפחות שלאחריו ייפגשו עימן, יאתרו את הצרכים שלהם ויסייעו להם בתמיכה ככל שניתן. "אנו רואות חשיבות עליונה בחיזוק החוסן הקהילתי, בערבות ההדדית ובחיבוק המשפחות השכולות", אמרו ליזו לוי, מנהלת אגף קשרי הקהילה בעירייה, ולימור אוזן, מנהלת פיתוח משאבים במתנ"סים.