עדיין לא ברור מי רצח את רעייתו של עד המדינה לשעבר, אך חבריו מדגישים שהוא קיבל את הבשורה על הרצח בצורה קשה, ואף ביקש להשתתף בהלווייתה. הבעל המרצה עונש מאסר בן 11 חודשים בגין עבירות אלימות במשפחה ואיומים על פרודתו, טען בפני מקורביו כי "עבריין בכיר שילם לרוצח כדי שיחסל אותה". אתמול בבוקר אישר שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, אריאל ואגו, את בקשת המשטרה להטיל צו אסור פרסום על החקירה, כולל שמות המעורבים.



אחת מחברותיה של המנוחה, שעל שמה כאמור הוטל צו אסור פרסום, סיפרה: "מיד לאחר ששמעתי שיש יריות בשדרות ירושלים בשכונה ט' בבאר שבע, התקשרתי לנייד שלה. ענה לי צעיר וסיפר לי שירו בה, וכי הם נמצאים בבית החולים. זמן קצר לאחר מכן קבעו את מותה".



חברה אחרת של הנרצחת הכחישה את הטענות שהיא הייתה מאוימת על ידי בעלה גם כשהיה מאחורי סורג ובריח. "דווקא לאחרונה חל שיפור ביחסים ביניהם, והילדים הובאו אליו לכלא", סיפרה חברתה של המנוחה. "יש הרבה שמועות שמסתובבות. אנחנו צריכים להמתין בסבלנות לסיום חקירת המשטרה. אני מקווה שישימו את ידיהם על הרוצח".



אלא שבמשטרה לא הוציאו מכלל אפשרות כי בעלה של המנוחה עומד מאחורי חיסולה, תוך שהוא שוכר שירותי מחסל לאחר שלאחרונה התלוננה נגדו רעייתו על איומים שהשמיע נגדה מתוך כותלי הכלא בטלפון וזאת אחרי שחסמה את מספרי הטלפון מהם נהג לחייג אליה וביקשה ממנו לנתק עמה כל קשר.


בעלה של המנוחה העלה בלוג ברשת חברתית ישראלית לפני כשבע שנים, תחת הכותרת "הסיפור האמי​​תי" שבו כתב כי "בגיל 14 מצאתי את עצמי חי במין בועה גדולה. פתאום הייתי מוצא את עצמי פורץ לבתים, גונב מחניות, מרביץ, דוקר ומנסה להרשים את החבר'ה". שנתיים לאחר מכן, הוא חווה את המעצר הראשון שלו.



בבלוג מזכיר האסיר כיום את ההיכרות שלו עם ראש ארגון הפשע, שלאחר מכן היה עד מדינה נגדו. "באותה תקופה דאג לי מעל ומעבר", הוא מספר. "לאחר כמה חודשים הפכתי להיות האדם הכי קרוב אליו, איש הסוד שלו".



לאחר נישואיו בגיל 21, והולדת בנו הבכור, ביקש להתרחק מהפשע והצרות, "אבל הגעגוע לעולם הזה החזיר אותי חזרה מהר מאוד", הוא כתב אז, "הבנתי שראש ארגון הפשע שילם כסף לאנשים כדי שיפגעו באשתי ובילדים שלי בזמן שאני בבית סוהר, מכיוון שהוא חשד שהיחסים בינינו התערערו והחלטתי לחצות את הכביש ולחבור לכנופיה שאיתה היינו מסוכסכים. עמדתי בפני דילמה קשה מאוד. הייתי צריך לקבל החלטה מהירה.ידעתי שאם אחליט לחצות קווים אדומים ולשתף פעולה עם המשטרה כדי להציל את חיי אשתי והילדים, לא אוכל עוד לעולם לחזור לעולם הזה. המחשבה שאשתי וילדי ייפגעו גורמת לי להיגעל מעולם הפשע שכל כך נמשכתי אליו".