למעלה מ-11,000 איש חתמו עד כה על עצומה אינטרנטית, הקוראת שלא להעניק חנינה לנשיא לשעבר המורשע באונס, משה קצב. העצומה מופנית אל נשיא המדינה ראובן ריבלין ושרת המשפטים איילת שקד ונכתב בה: "האסיר המורשע קצב מעולם לא הביע חרטה. שחרורו המוקדם יהווה חרפה למדינה ולשלטון החוק ועלול לשמש תקדים. דווקא בעת זו של ריבוי מקרי אלימות נגד נשים הטרדות מיניות וניצול יחסי מרות - מיצוי העונש שנגזר עליו בדין הוא הוא המעשה הנכון".

העצומה מצטרפת לקריאות של ארגוני נשים וחברות כנסת הקוראות נגד קיצור עונשו של קצב והמתנגדות לכך שתוענק לו חנינה. 
בתוך כך, בחדשות 10 דווחו הערב כי המתלוננת נגד קצב, א' ממשרד התיירות, שלחה מכתב לוועדת השחרורים בו היא ביקשה שלא לשחרר את קצב בשחרור מוקדם, והסבירה כי שחרור כזה יפגע פגיעה קשה בה ובשאר הקורבנות. 

"הצדק - הרשעתו וכניסתו לכלא של מי שפגע והרס את חייהן של נשים רבות - הועיל לי, הכניס שקט לחיי. הצלחתי להתחזק, נדרשו תעצומות נפש ללא גבול לחזור לעצמי, לחזור לשגרת חיי וחיי משפחתי", כתבה המתלוננת לוועדת השחרורים. "גם בשבתו בכלא הצליחו קצב ושלוחיו לנהל קמפיין הכפשה נגדי. המחשבה מה עשוי לקרות עם שחרורו גורמת לי להרגיש כמו לפני צונאמי", היא ממשיכה, "האם שוב חברותיי ואני צפויות לספוג מדי יום מטר של רעל וארס שיופצו נגדנו ברשתות? האם שוב איאלץ לצפות בו פוגע בי בראיונות ובמסיבות עיתונאים? האם הוא לא פגע בי די? אנא, אל תמוססו את ההישג החשוב! אנא חוסו על קורבונתיו!" 
בחודש הבא אמורה ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר להתכנס ולהחליט האם לקצר את עונשו של קצב. במקרה כזה הוא ישוחרר באופן מיידי. לפי דיווחים, אם ועדת השחרורים תמנע משחרורו, ריבלין ושקד ישקלו להעניק לו חנינה.