לקראת אירועי פורים 2016 בתל אביב-יפו, הותקנו אתמול (שישי) שלושה אימוג'ים צהובים על פסל ההתרוממות של מנשה קדישמן ברחבת כיכר הבימה בעיר. האימוג'ים שהותקנו על הפסל ש"התחפש" לרגל חג הפורים, מלווים את כל פרסום אירועי החג בתל-אביב-יפו.
ההתרוממות הוא פסל מאת האמן הישראלי מנשה קדישמן. הוא מורכב משלוש דיסקיות פלדה גדולות, המולחמות זו על-גבי זו באלכסון המתנשא כלפי מעלה לגובה של 15 מטרים ויוצר יחסי שיווי משקל הנראים כמתנגדים לכוח הכבידה. הפסל הוא חלק מסדרת פסלים שיצר קדישמן במהלך המחצית השנייה של שנות השישים של המאה ה-20. האמן תרם את הפסל לעיריית תל-אביב-יפו בכדי לפאר את רחבת היכל התרבות ותיאטרון הבימה.

באוקטובר האחרון, כוסה אותו הפסל, אחד מהסמלים המפורסמים ביותר של העיר תל אביב, בחזיית ענק ורודה, כחלק מקמפיין להעלאת המודעות לסרטן השד.

עיריית תל אביב העלתה בעמוד הפייסבוק שלה את התמונה ולכך התגובות היו מעורבות. חלק כתבו כי קדישמן בעצמו לא היה מאשר את השינוי הזמני, ולכך ענו בעירייה כי "המשפחה אישרה". הפסל הורכב בשנת 1967 משלושה עיגולי פלדה בקוטר 5 מטרים ובעובי 60 ס"מ המונחים זה מעל זה בזווית של 55 מעלות.