חשד לחיסול בראשון לציון: גבר כבן 50 נפצע הערב (ראשון) אנושות מירי ברחוב הקוקיה שבראשון לציון, וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו. הגבר נורה בפתח הבניין בו שהה. כוחות משטרה שהגיעו למקום ביצעו סריקות אחר היורה שנמלט מן הזירה. לפי הערכה, החשד הוא כי הרקע לאירוע פלילי. 

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצוע במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות בו החייאה כשהוא סבל מפציעה חודרת בפלג גופו העליון. הוא הועבר לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותו.

מוקדם יותר דווח על חשד לרצח והתאבדות במושב זיתן כתוצאה מאלימות בתוך המשפחה. בשעות הצהריים הופרה השלווה במושב שליד לוד, לאחר שגופות בעל ואישה, נמצאו על ידי בתם בת ה-17 בביתם, כאשר הם ירויים. גופת האם בת ה-53 נמצאה בבית כשהיא ירויה מספר פעמים בפלג גופה העליון וגופת האב בן ה-56 נמצאה במרפסת השירות של הבית ולידו אקדח. צוות רפואי קבע את מותם של הזוג ונפתחה חקירה לבירור נסיבות המקרה על ידי משטרת מרחב שפלה.

מעדויות שגבו חוקרי המשטרה במרחב שפלה שהגיעו למקום, עולה כי במהלך שעות הצהריים המוקדמת ניסתה בתם של בני הזוג, נערה כבת 17 והצעירה במשפחה המונה שלושה אחים, להשיג את הוריה בטלפון על מנת לשוחח איתם. משהגיעה חזרה לבית המשפחה לאחר יום לימודים שיגרתי הייתה זו היא שנקלעה לתוך מראות הזוועה, עוד עולה כי הבעל שסבל מבעיות בריאותיות קשות לא עבד בשנים האחרונות אולם בני הזוג והמשפחה אינם מוכרים לרשויות הרווחה או המשטרה ולא נרשמו בגינם אירועים קודמים.

פרמדיק מד"א, אחאב אסקלונה, שהגיע למקום תיאר את הזירה הקשה: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה בה ראינו גבר ואישה בשנות ה-50 לחייהם שוכבים ללא רוח חיים עם פציעה חודרת בפלג גופם העליון. לצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם במקום". שכנתם הוסיפה: "בחיים לא הייתי מאמינה עליהם. זה נראה לי כמו חלום בלהות, סיוט. מסכנים הילדים שיצטרכו להמשיך לבד בלי ההורים. זה לא קשישים שהלכו לעולמם זה אנשים באמצע שנות החמישים פשוט אסון". 

משה כהן, שכן ילדות של המשפחה, הספיק לפגוש בשעות הבוקר את בני הזוג. על כך סיפר: "בשש וחצי בבקר ראיתי אותו ודיברנו. התעניינתי לשלומו והוא אמר שהכל בסדר. רעייתו היתה בתוך המכולת , הוא תמיד הסתובב עם אשתו . בשנה האחרונה הוא לא עבד וזה כנראה עשה לו משהו מה גם שהוא עבר לאחרונה אירוע מוחי. אישית הכרתי אותם כזוג מקסים שעל פניו נראה בסדר גמור. קשה להאמין, פשוט עצוב".