קטטה אלימה שפרצה בתוך שטח אחד התיכונים במודיעין, בה היו מעורבים שתי חבורות בני נוער מבתי ספר שונים, הובילה לפציעתם של שניים מהתלמידים באורח קל ולמעצר של אחד המעורבים עד כה. בכוונת המשטרה להתחקות אחר מעורבים אחרים ולבצע את מעצרם לצרכי חקירה.



אתמול בשעות הצהריים המאוחרות נכנסו תלמידים מבית ספר תיכון במודיעין, על פי החשד כשהם שתויים, אל חצר בית ספר תיכון סמוך וזאת על מנת להתעמת עם חבורה אחרת מהתלמידים באותו תיכון איתם הם מסוכסכים. בעקבות היריבות בין שתי החבורות פרצה בתוך שטח בית הספר קטטה אלימה במהלכה היכו "האורחים" הבלתי קרואים באמצעות אלות מעץ שהצטיידו עימם, את בני הנוער מהחבורה היריבה כביכול. במהלך הקטטה נפצעו באורח קל שניים מתלמידי התיכון אליו נכנסו האחרים וכוחות משטרה שהוזעקו למקום על ידי הנהלת התיכון ביצעו מעצר של חשוד אחד שהוביל לחקירה בתחנת מודיעין.



עם סיום החקירה שוחרר החשוד בתנאים מגבילים לרבות מעצר בית ובמשטרה עושים מאמצים לאתר את שאר המעורבים בתקיפה. החקירה נמשכת ובימים הקרובים צפויים מעצרים נוספים. במשטרה רואים בחומרה את עצם הגעתם של התוקפים אל שטח מוסד חינוכי במהלך שעות הלימודים כשהם תחת השפעת אלכוהול ואת ההחלטה להתעמת עם הנערים במקום. "זו יריבות בין שתי חבורות שטרם הובררה מהותה ונסיבותיה אולם ברור שזה לא משהו שנולד מכלום", אמר גורם במשטרה. "בני הנוער הגיעו מתודלקים ומוכנים לריב כמו שזה נקרא והם היכו באחרים כששניים מהם הזדקקו לטיפול במקום".



האירוע במודיעין מגיע לאחר שרק לפני שבוע נעצרו שני קטינים בני 17 שהפעילו על פי החשד רשת לסחר בסמים והלוואות ב"שוק האפור" בבית ספרם. במסגרת החקירה נחקרו כ–20 קטינים שרכשו סמים ולקחו הלוואות מאותם חשודים. מהמשטרה נמסר כי מדובר באירוע חמור ורחב היקף של סחר בסמים, מתן הלוואות ואירועי אלימות קשים שנחשף עקב פעילות מקצועית של עובדי ופקחי הנוער של המשטרה.