סוכל פיגוע פלילי. שבעה צעירים מארגוני הפשיעה של שלום דומרני מהדרום וריקו שירזי מאזור השרון, שחברו יחד במטרה לחסל צעיר, עבריין בן למשפחת פשע מאזור נתניה נעצרו אתמול בשעות הערב בפשיטה על דירה בנתניה כשברשותם מטען חבלה המוכן להפעלה. כל השבעה יובאו הבוקר לדיון בבית משפט השלום באשקלון שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.



מידע מודיעיני שזרם אל בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב לכיש במחוז הדרומי במשטרה הוביל לחקירה סמויה במהלכה עלה חשד לפיו חברו יחד שני ארגוני הפשיעה בכירים על מנת לחסל עבריין מוכר, בן למשפחת פשע ידועה באזור נתניה שידע סכסוכים בעבר.



כשהבינו הבלשים כי הזמן קצר ובכוונת הארגונים להוציא את התכנית לפועל, הם פשטו על דירה בנתניה, שם נעצרו כאמור שבעה החשודים וברשותם מטען החבלה שהיה אמור לשמש לחיסולו של אותו עבריין. במהלך הפשיטה ומעצרם של המעורבים תקפו החשודים את הבלשים ופצעו באורח קל קצין משטרה.



כל החשודים הובאו לחקירה במשרדי ימ"ר לכיש והיום כאמור תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.



מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל מסכלת עשרות רבות של ניסיונות חיסול כאשר לנגד עיניה עומד כל העת ביטחונו האישי של הציבור. המשטרה תמשיך במאבק נחוש, מקצועי, מתמשך ובלתי מתפשר כנגד הפשיעה החמורה והמאורגנת בישראל".