הערב (שלישי) תתקיים עצרת התמיכה בחייל אלאור אזריה, המואשם בהריגת המחבל המנוטרל, בתקרית בחברון. בעקבות התגייסות אמנים להופעה בעצרת, פרסם יוסף פריצקי, לשעבר שר בממשלה וחבר כנסת, פוסט נוקב בפייסבוק, בו האשים את אייל גולן (במקור ביטון), את דוד ד'אור (במקור נחייסי), ואת סאבלימינל (קובי שמעוני, ממוצא טוניסאי-פרסי) והצל, בהתגייסות עדתית למען החייל. גזית ביקש מפריצקי להסביר את עצמו ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" ונענה: "יש התגייסות של השבט הצפון-אפריקאי למען בן עדתם, כנגד מוחלט של לאומיות, ציוניות וישראליות, נקודה".




"זה קשור לעניין העדתי, משום שאם החייל היה 'רבינוביץ'' זה לא היה קורה", טען פריצקי. "הרי אם החייל היה איזה בן קיבוץ, בני הקיבוצים לא היו באים". גזית שאל אם החייל היה 'עוז שחם מקיבוץ דגניה', אז הצל לא היה מארגן את העצרת, ופריצקי השיב: "לא, לדעתי התשובה היא לא. יש כאן התגייסות שבטית, לטוב ולרע זה לא משנה, לדעתי לרע, למען בן השבט, כנגד המוסד הקונצזואלי ביותר של מדינת ישראל, צה"ל".
 


"מה זה 'בעד החייל'?", שאל פריצקי, "לא נותנים לו לאכול? לא נותנים לו לשתות? אנחנו לא מדברים בדרייפוס, למרות שמנסים לצייר אותו ככזה. אנחנו לא מדברים במישהו שצבא הצאר שופט אותו. אנחנו מדברים בחייל, שנשפט על ידי מנגנון מפואר של התביעה הצבאית בבתי המשפט הצבאיים. הוא בשבי הצאר? הוא אצל החמאס? הוא בדאעש? הוא חייל, הוא במנגנון הצבאי של מדינת ישראל. ופתאום קמים אנשים, רק לא נעים להגיד 'אנחנו נגד צה"ל', אז אומרים 'אנחנו בעד'. אפשר לומר הרבה דברים שהם 'בעד', שמשמעותם 'נגד'".
 
"לשמחתי גם אייל גולן וגם דוד ד'אור הודיעו שהם לא מופיעים, ולכן אמרתי שמודה ועוזב ירוחם", סיכם פריצקי. "למה בכל זאת השארתי את הפוסט? כדי שיראו את התגובות, את תשפוכת התגובות הנוראה, עם שם גלוי, דברים שלא יאומנו בכלל שייכתבו, שאם הם מוכיחים משהו, הם מוכיחים שצדקתי".

"גבי גזית", כל בוקר ב-10:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו