יובל אלימלך, בת ה-18, שנהרגה בערב חג הפסח בנסיבות טרגיות, הובאה היום (ראשון) למנוחת עולמים בבית העלמין החדש בבאר שבע, כשלמקום הגיעו למעלה מ-3,000 איש, אשר הגיעו לנחם את המשפחה ההמומה והכואבת. מותה של יובל, בתו של שחקן עבר סתיו אלימלך, עורר זעזוע בעיר, כשהמשפחה קיבלה אלפי פניות ותנחומים מתושבי העיר ומכריה.



כזכור, ביום שישי האחרון נפלה יובל אל מותה מחלון ביתה שבדרך המשחררים בבאר שבע, והלווייתה נדחתה עד לאחר סיום נתיחת גופתה במכון לרפואה משפטית בתל אביב. אלימלך נפצעה אנושות מהנפילה ומותה נקבע מאוחר יותר בבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשפחה הודתה לכל המנחמים דרך דפי הפייסבוק של יובל ושל שאר בני משפחתה וביקשה לתת להם את הזמן לעכל את האסון הנורא. בין המלווים שהגיעו היו גם שחקני קבוצת הפועל ב"ש, שכבה י"ב בבית הספר מקיף ו' בו למדה, וגם ראש העיר ב"ש, רוביק דנילוביץ'.




"בוכים יחד אתכם"


בחלק מההספדים נכתב "בוכים יחד אתכם, ולא מוצאים מילים לנחם. זה דבר נורא לאבד ילדה, אין מילים, כי אלה הרגעים שהמילים נגמרות. לבי לבי עם המשפחה .תהיו חזקים, שתמצאו את הכוח הנפשי להרים את עצמכם". מנחם אחר כתב: "סתיו, אח יקר, אני לא מאמין. אני משתתף בצערך ומאחל שלא תדע צרות. אלוהים ייתן לך את הכוח לעבור את הטרגדיה הזאת". אחרים הדליקו נרות והניחו פרחים ומכתבים בפתח בית המשפחה, משם יצא מסע הלוויה. אחרים כתבו: "נשמתה גן עדן, שלא תדעו צער יום עצוב לכולנו". קרובת משפחה נוספת אמרה: "אני לא מאמינה. יובלי, את תמיד תהיי בלבנו. כמה נתגעגע אליך".


שחקני הפועל באר שבע יעלו למשחק מחר מול הפועל רעננה עם סרטים שחורים על זרועותיהם לכבודה ולזכרה של יובל אלימלך ז"ל. 
 
בהודעה שהוציאה המשפחה עוד ביום שישי נכתב: "אסון גדול פקד אותנו עם מותה בטרם עת של בתנו אהובת ליבנו יובל ז"ל. אין ביכולתנו לתאר את המתחולל בתוכנו, את העצב העמוק והאבל העצום שאופף אותנו. מאז היוודע דבר האסון, משפחת העיר באר שבע, אנשי ואוהדי הפועל באר שבע, כולל שחקנים זרים ששיחקו איתי במהלך הקריירה, ויתם אלפי מנחמים מכל רחבי הארץ תומכים ומחזקים אותנו ועל כך מסורה להם תודתנו הכנה והעמוקה.
בסמוך לביתנו מדליקים אוהביה של יובל נרות זיכרון ומשאירים מכתבים לזכרה, דבר שמחזק ומרגש אותנו עד מאוד.