חשד לרצח על רקע פלילי בראשון לציון: גופת גבר נמצאה במהלך הלילה (ראשון) במבנה נטוש סמוך לאולם האירועים "גן ורדים" בראשון לציון. הגבר שגופתו נמצאה, תושב תל שבע בן 36, התגורר לאחרונה אצל אמו במבנה שבנייתו טרם הושלמה ונמצא בקרבת אולם האירועים. אמו של הגבר היא זו שאיתרה את גופתו והזעיקה את המשטרה. כוחות חקירה וזיהוי פלילי הגיעו לזירה לבירור נסיבות המקרה, ומבדיקה שנערכה בשטח עולה החשד לפלילים.



המקרה הזה מצטרף לאירוע רצח נוסף שאירע לפני פחות משבועיים בעיר, כשגופותיהם של אנסטסיה רוסנוב (29) ואליעזר קנדינוב (34) נמצאו בדירה ברחוב  פיק"א בעיר. קורבנות הרצח הכפול הזה היו בני זוג במשך תקופה קצרה, והותירו אחריהם חמישה ילדים, שניים של רוסנוב ושלושה של קנדינוב. לאחר חקירה, החשד כי השניים נורו ע"י בן זוגה לשעבר של רוסנוב, יאן גבריאלוב, שלא השלים עם כך שהיא המשיכה הלאה בחייה, התחזק. 



אנסטסיה רוסנוב ואליעזר קנדינוב, קורבנות הרצח הכפול בראשל"צ בסוף חודש מאי השנה



עם חקירת האירוע התגלה כי רוסנוב חזרה לביתה ממעון לנשים מוכות, שם שהתה בחודשים האחרונים לאחר שגבריאלוב איים עליה מספר פעמים. ארבעה ימים לאחר הרצח הכפול, ולאחר שעלה החשש כי החשוד ברצח יפגע גם בילדיהם של השניים, הוא נתפס ע"י המשטרה.



תחילה דווח כי הוא נורה למוות אחרי מרדף משטרתי, במהלכו בוצע לעברו נוהל מעצר חשוד ולאחר שהייתה סבירות גבוהה לכך שהוא חמוש ומסוכן, הוא נורה למוות על ידי מפקד המחוז, ניצב מוטי כהן. לאחר הירי נערך חיפוש ברכב החשוד ונמצא אקדח טעון עם כדור בקנה. 48 שעות לאחר מותו של החשוד ברצח, התברר כי הוא שם קץ לחייו במהלך המרדף המשטרתי, ולא נהרג מהירי שביצע מפקד המחוז.




חוקרי המז"פ בזירת הרצח הכפול בראשל"צ. צילום: אבשלום ששוני



זירת הרצח הכפול. צילום: אלון חכמון