סערת גידי אורשר. גבי גזית פתח את תוכניתו ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" במתקפה על מבקר הקולנוע של גלי צה"ל, שחולל סערה עדתית בפוסט שכתב נגד מזרחיים והואשם בגזענות.



 

"שלום לך גידי אורשר האידיוט, ואומר לך את זה אדם שחושב שצריך להיהרג על חופש הביטוי, גם עדתי וגם פוליטי, ושצריך למתוח את השיח החברתי עד לקצה, ולא, אין לא למירי רגב ולא לך את הבעלות על המותר והאסור. אני לא מכיר את אורשר, ולא יודע עליו כלום, ואפילו לא מה המוצא שלו, אבל אורשר הוא בור גדול אם הוא חושב שרק מזרחיים שמים רגל של ארנבת או עורלה של תינוק במקום צנתור, ושרק מזרחיים מקיפים את קברי הצדיקים במירון כשהם מחפשים שידוך או הפריה".

"רק שיש אידיוטים גדולים מאורשר והם גלי צה"ל, התחנה שאני לא מאזין לה, ואת זה כבר אמרתי הרבה פעמים, כי חוץ מצבא צפון קוריאה, אין צבא בעולם שיש לו תחנת רדיו שמשדרת אקטואליה. ולכן כל פעם שהם מסתבכים מתחדדת הדילמה. אז אורשר פלט את ההבלים שלו וגלי צה"ל גינו והשעו. צודקת מירי רגב, את אורשר צריך לפטר גם בגלל השטויות וגם בגלל ששנים, אנחנו, משלמי המיסים, מממנים את המשכורת שלו על כלום. אורשר, בניגוד למזרחיים רבים שביימו וכתבו והוציאו תחת ידם סרטי מופת ותוכניות טלוויזיה משובחות, מתפקד כעיט שחג מעל הפגר ומנקר בו, כאשר הוא עצמו לא תרם לתרבות הישראלית כלום. פעם שמעתי אותו נותן ציון לסרט של פליני, אולי ציון שבע או שמונה, ועכשיו הוא נותן ציונים לאנשים ששטופים באמונות טפלות, והם גם מזרחיים".

"אחדים מחבריי הטובים ביותר, אשכנזים למהדרין, הם האנשים הכי פרימיטיביים שהכרתי מימי. בין הנוסעים לקברי צדיקים אני מכיר אישית יותר אשכנזיות ממזרחיות, בין מניחי העראק על בטנו של התינוק אני מכיר יותר מזרחיים מאשכנזים. אורשר יושב יותר מדי באולמות חשוכים וחושב איך לקטול סרטים ולא מתעניין בחיים האמיתיים בחוץ. אני בטוח שגם בין החברים של אורשר וגם במשפחתו יש יצורים שטופי אמונות טפלות, בכיינים, בדיוק כמו בצד השני. אפשר לבקר קבוצות מחאה באוכלוסייה ולהתווכח על נתונים. אבל ההתנשאות הזו חלולה, ואגב רחוקה מאד מדברים אחרים שנאמרו בעבר, ולפחות נאמרו מתוך רובד אינטלקטואלי עמוק".

"אני לא מייצג כאן את מירי רגב, שתמיד קוראת לפטר בלי משפט. אני רק אומר שצריך לנהל את הדיאלוג הבין עדתי בשכל, גם עם קצת הומור, עם ידע בסיסי ולא כמו איזה טמבל שמאשים את היללנות של "הקשת המזרחית", אבל אם תקראו את הפוסט הדבילי שלו, תשמעו יללה אחת ארוכה, חלולה, סתמית, מעליבה, ובעיקר מפספסת את העניין. לפחות עכשיו כולם יודעים שיש יצור כזה, אורשר. ואם צריך לתת ציון לפוסט של אורשר, שנותן ציונים לפליני ולטרנטינו, אז הפוסט שלך' אורשר' מקבל אפס בסולם גזית".
 
"גבי גזית", כל בוקר ב-10:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו