המטפלת החשודה כי קשרה לגדר אישה מבוגרת הנמצאת תחת חסותה, עוכבה היום (חמישי) לחקירה על ידי המשטרה. זאת לאחר ששלשום פורסם ברשת הפייסבוק פוסט שהציג תמונה של הקשישה קשורה לגדר סמוך לקניון איילון. חוקרי המשטרה שפתחו בחקירה הצליחו לאתר את הקשישה ואת המטפלת, בסיוע גורמי רווחה. היום הבהירה המשטרה כי היא עומדת בקשר רציף עם בני משפחתה של הקשישה וגורמי הרווחה.



יו"ר שדולת הגמלאים, ח"כ איציק שמולי אמר היום לאחר תפיסתה של המטפלת החשודה: "חובה למצות את הדין ולהרחיק את מי שמתאכזר כך לחסרי ישע. מעבר למקרה הספציפי גם המדינה צריכה לשאול עצמה איך נכשלה כל כך בהגנה על חסרי הישע. הסיעוד הוא החצר האחורית של החברה - פשוט שטח הפקר שלמדינה אין באמת מושג מה קורה בו".




"כמעט 40 דקות בחום הכבד"


כזכור, בפוסט שפורסם על ידי דיקלה כהן עמרם, הופצו כמו אש בשדה קוצים תמונות של קשישה נכה הקשורה לגדר בבני ברק. האישה המבוגרת תועדה בסמוך לקניון איילון במשך יותר מ-40 דקות. בפוסט נכתב: "אתמול בסביבות השעה 19:00 ברחוב ששת הימים בבני ברק (מול קניון איילון) סמוך לחנות ורטיימר אני רואה אישה מבוגרת קשורה לגדר עם כסא הגלגלים שלה. הלכתי לקניות שלי, חזרתי והיא עדיין קשורה. כמעט 40 דקות בחום הכבד שעדיין שרר בחוץ. ניגשתי אליה לשאול אם צריכה משהו ואם אפשר להציע לה מים כשכולה מזיעה, אבל היא בקושי תקשרה איתי".



כהן עמרם הוסיפה כי "לאחר דקות ארוכות כשאני עוקבת לראות מי איתה, אף אחד לא בא אליה. נכנסתי לחנות הסמוכה כי לשם ראיתי עובדת זרה שנכנסה. שאלתי את העובדת הזרה "את עם המבוגרת?" והיא ענתה בחיוב, אמרה "סורי סורי", יצאה לאישה להביא לה מים והלכה איתה. הגברת בתמונה הייתה קרוב ל-40 דקות בחוץ קשורה לגדר". בתגובה מסרה אתמול עיריית בני ברק: "אנחנו מצרים על כך שהמפרסמת לא הזעיקה את המשטרה למקום".



משטרה, ארכיון. צילום: פלאש 90
משטרה, ארכיון. צילום: פלאש 90