עבריין תנועה מורשע: בית משפט השלום בחדרה האריך היום (שישי) בארבעה ימים את מעצרו של כאמל דיאב, נהג המשאית שהיה מעורב בתאונה סמוך לפוריידיס וגרם למותן של שתי נשים ופעוטה. בבית המשפט טען בוחן התנועה כי מהתשובה הראשונה שהתקבלה במעבדה לאחר נטילת דם מהחשוד עולה כי ייתכן שצרך סמים. לטענה זו התייחס החשוד ואמר כי הוא אכן נטל תרופות בטרם נהג ברכב.



תיעוד התאונה הקטלנית בכביש 4, ליד פורדיס

נציג המשטרה בדיון טען כי לדיאב 102 הרשעות קודמות בתעבורה וכי הוא נכנס לצומת 12 שניות אחרי שהרמזור הפך לאדום. במקביל פרקליטו של החשוד, מוחמד סבחיאת, טען כי מרבית העבירות שבגינן הורשע מרשו הינן טכניות. "מדובר בעבירות של פנס לקוי, כשל באבזור וכיוצא באלה אולם למרשי אין כל מעורבות בתאונות קטלניות", אמר. עוד הוא הוסיף: "אני לא מבין את המשטרה שטוענת פעם לצריכת סמים ופעם טוענת שהוא היה עייף. מרשי אישר כבר בחקירה שהוא נטל תרופות לפני שעלה להגה".



כשנשאל הפרקליט על-ידי "מעריב אונליין" על סרטון התיעוד בו נראה נהג המשאית חוצה את הצומת באור אדום, פקפק במהימנותו ואמר כי צפה בו אך זהו לא סרטון שהופץ על-ידי המשטרה. "אין לי מושג מה מקורו, לא ניתן לזהות בו את מספר המשאית. כשאקבל סרטון מהמשטרה אוכל להתייחס בהתאם".



כזכור, התאונה אירעה ביום שלישי בלילה בכביש 4 סמוך לפוריידיס, כאשר המשאית התנגשה בעוצמה ברכב הפרטי וגרמה למותן של פעוטה בת שנתיים, אמה ודודתה. למחרת התאונה התפרסם סרטון המתעד את האירוע, בו נראה בבירור כי נהג המשאית חצה את הצומת ברמזור אדום. המשטרה לאחר מכן טענה כאמור שהיה מצוי תחת השפעת סמים.