ממשיך להכחיש: למרות שבלוגר הרכילות שנעצר ביום חמישי האחרון לא עמד בתנאי שחרורו בסוף השבוע, נתן לו היום (ראשון) שופט בית משפט השלום בתל אביב, ירון גת, אורכה לגיוס כספי ערבות לשחרורו. ביום שישי הייתה הערבות תנאי לשחרורו של הבלוגר למעצר בית, אך הוא הפר את תנאי שחרורו.



הבלוגר, שעל שמו הוצא צו איסור פרסום, נעצר בחמישי בלילה על ידי שוטרי מרחב ירקון בעקבות תלונה שהגישה אמו. היא טענה שתקף אותה, שבר פריטי רכוש בביתה והשתולל במקום תוך שהוא מאיים עליה. שוטרים שהגיעו למקום גילו כי גם כלבו הומת ועלה חשד כי בעליו היה מעורב בהמתתו. עם זאת, בחקירתו במשטרה הכחיש בלוגר הרכילות את החשדות נגדו וטען להתנכלות מצד אמו ואחיו כלפיו.



חוקרי מרחב ירקון הביאו את החשוד לבית המשפט וביקשו לשלוח אותו לבדיקת הסתכלות. אלא שהחשוד סירב לעבור את הבדיקה וטען כי אינו מטופל פסיכיאטרית וכי הוא עומד מאחורי אתר מצליח שבמהלך עבודתו צבר לו גם מעט אויבים. על כן, לדבריו ישנו קשר בין עבודתו למעצרו.



הבלוגר נעצר לאחר הדיווח למשטרה. צילום: חטיבת דובר המשטרה
הבלוגר נעצר לאחר הדיווח למשטרה. צילום: חטיבת דובר המשטרה



"לא מפסיקה להטריד אותי"


"אמי התעללה בי, נתנה לי מכות ושלחה אותי לפנימייה. אין לי קשר איתה ועם האחים שלי, למרות שעזרתי לה כלכלית עד לפני שלושה חודשים. כשהבנתי שהם גנבו לי מאות אלפי שקלים מהחשבון ניתקתי עמם כל קשר ומרגע זה היא לא מפסיקה להטריד אותי. בנוסף, מעולם לא פגעתי בכלב שלי אלא איבדתי אותו בים ומישהו שלקח אותו העלה אחרי כך תמונה של הכלב כשהוא הרוג לפייסבוק".



ביום שישי הוא שוחרר בתנאים מגבילים, אבל היום נעצר שוב לאחר שלא עמד בתנאי שחרורו. בבית המשפט הוא חזר והכחיש את החשדות נגדו והטיח האשמות באמו. "יש שחיתות שלא מהעולם הזה בסיפור הנוכחי ואני כבר לא יכול יותר. אמא שלי שיתפה פעולה עם גורמי פשיעה ולקחה לי כסף. זה סיפור חולה", אמר הבלוגר. פרקליטתו הוסיפה בבית המשפט: "מדובר בכתב רכילות מפורסם עם שני מיליון עוקבים. כל מה שמיוחס לו אינו מקים עילה למעצר".