רצח או התאבדות? בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (ראשון) בשלושה ימים מעצרו של גבר בשנות ה-50 לחייו, תושב היישוב מבוא דותן שבצפון השומרון, החשוד ברצח גרושתו, בת 40, אמש, בעת ששהתה בביתו. מדובר באירוע שדווח למשטרה כמקרה התאבדות ואשר חקירת המשטרה במחוז ש"י העלתה חשד לרצח.



אתמול, סמוך לשעה 18.40, נתקבל במשטרה דיווח על חשד להתאבדות בישוב מבוא דותן. שוטרים שהגיעו לזירה איתרו בדירה אישה מחוסרת הכרה עם פצעי ירי על גופה. לצוות הרפואי של מד"א שהגיע למקום לא נותר אלא לקבוע את מותה.



תחילה עלתה הסברה כי מדובר בהתאבדות, אולם בעקבות חקירת הגרוש, ששינה את הגרסאות אותן סיפר למשטרה, ועל פי העדויות שנגבו בשטח, יחד עם הראיות שאספו חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי, הגיעו החוקרים למסקנה שהגרוש חשוד ברצח גרושתו והוא נעצר. 



לפני כשבועיים נמצאה גופתה של אמנה יאסין, אם לשני ילדים ובהריון בחודש התשיעי, בביתה בטמרה לאחר שנדקרה מספר פעמים בחזה. בעלה של יאסין נעצר בחשד לרצח. על פי החשד הרצח בוצע בארבע וחצי לפנות בוקר. שכנים ששמעו זעקות בוקעות מהדירה הזמינו משטרה שהגיעה תוך מספר דקות לבית, שם מצאו השוטרים את האישה ללא רוח חיים. על פי החשד היא נרצחה בדקירות סכין בעיקר בפלג גופה העליון. השכנים לא ידעו לספר על אירועי אלימות חריגים בין בני הזוג. אחד השוטרים שהגיעו לזירה אמר לשכנים: "זה מזעזע לראות אישה בהריון מתקדם, זה סוג של רצח כפול ואף פעם זה לא נקלט".