מצבה של רחל טקלה, הפצועה הישראלית בתאונת הדרכים באפריקה משתפר, כך מסרה היום (רביעי) משפחתה: "רחל פקחה את ענייה והזיזה יד אחת", אמרו בני משפחתה. כמו כן, בעקבות מבצע ההתרמה בו פתחה המשפחה כדי לסייע בטיפול בה, נמסר כי עד כה נתרמו עבורה 67 אלף שקלים מתוך סכום של 180 שקלים הנדרש למימון הטיפולים היקרים. עיריית ראשון לציון עומדת לצד המשפחה ומנסה לסייע על מנת להחזירה לישראל. למשפחה עדיין חסרים 113 אלף שקלים כדי לכסות את מימון הטיפול בבית החולים.

רחל טקלה נפצעה באורח קשה בתאונת הדרכים ביוהנסבורג בה נהרג אושרי מלסה מאשדוד. היא מונשמת בבית החולים בדרום אפריקה מאז יום ראשון, בו התרחשה התאונה. אחותה הגדולה, קאסו טקלה, נמצאת בארץ, רחוקה מרחל ודואגת, לא רק למצבה הבריאותי של אחותה הקטנה אלא גם ממימון הטיפולים היקרים. טקלה שיתפה פוסט בפייסבוק בו חשפה את מחיר הטיפולים העומד על כ-180 אלף שקלים ופנתה בבקשה לציבור לתרום למען הטיפולים. טקלה סיפרה על מצבה של אחותה: "רחל אחותי במצב קשה. היא מונשמת וכל הזמן מקבלת כדורים, היא לא התעוררה מאז. יש לה תפרים רבים בגוף ושברים לכן היא מורדמת. היא לא שותה או אוכלת באופן עצמאי אלא מחוברת למכונות".



האחות סיפרה על חששותיה והוסיפה: "בת דודה שלי נמצאת איתה ורבים מהקהילה היהודית שגרים שם הלכו להיות איתה, שזה לא דבר שהוא מובן מאליו. אני מתוכננת לטוס היום או מחר, במימון הצבא".



על הצורך במימון הטיפולים אמרה טקלה: "אני מאמינה שנצליח לגייס. בפנייה לציבור, מי שבאמת יכול, שיעשה את המאמץ לתרום גם 20 שקלים. גם סכומים קטנים, כשאוספים אותם יחד, בעזרתם אפשר להגיע לסכום שיציל את אחותי ולהביא אותה לארץ. יהיה לה שיקום ארוך אך לפחות שתהיה בארץ ולא במדינה זרה. לא נתקלתי במצב כזה בחיים ואני לא יודעת מה לבקש, אבל אני רואה את ההירתמות של המדינה ואני יודעת כמה העם הזה אוהב לעזור ואכן כל תרומה תעזור".



תרומות לטיפולים עבור רחל טקלה: מספר חשבון 079348 סניף 392 ראשון לציון מתחם G, בנק אוצר החייל. בעל החשבון: קאסו טקלה.