חבר הכנסת ינון מגל, שפרש מהכנסת לאחר שהואשם בהטרדה על ידי העיתונאית רחלי רוטנר, החליט לפתוח עוד דיון ציבורי, כשהפעם שם על המוקד את חברת הכנסת שלי יחימוביץ'. כזכור, בסוף השבוע פרסמה הח"כית פוסט בו תקפה את העיתונאי ארי שביט, שהתנצל על "פירוש לא נכון של הסיטואציה" בעיתונאית האמריקאית דניאל ברין.


מגל פרסם הבוקר פוסט בו האשים את יחימוביץ' בניהול מערכת יחסים עם גבר נשוי, כפי שפורסם בעבר במספר כלי תקשורת. בפוסט בפייסבוק כתב מגל: 
"היי שלי זה ינון. שמעתי שאת לא מקבלת את ההתנצלות של ארי שביט ורציתי לשאול משהו, את בזמנו ניהלת רומן עם גבר נשוי ואב לילדים. ולא זאת אף זאת גרמת לפירוק משפחתו (כך פורסם אני לא עושה אאוטינג). עכשיו, לדעתך, מי גרם עוול גדול יותר? ממי נפגעו יותר אנשים? מי גרם לפגיעה קשה יותר באישה? ובילדים? להבנתך, מבחינה מוסרית, איזו התנהגות חמורה ונלוזה יותר? כמו שאת כותבת: ממי שמחלקת ציוני מוסר ומתיימרת להטיף לאחרים לא מעט הייתי מצפה ליותר".



התגובות לא איחרו לבוא. חלקן עקצו את הח"כ לשעבר וחלק מהגולשים כתבו בעמוד של מגל: "אתה עשית השוואה בין שלום בית להטרדה מינית? מדהים. מבינה שלא הפנמת שלא זה לא,  יש הבדל בין יחסים בהסכמה לבין הטרדה, אני ממש מקווה שאתה מכיר בהבדל הזה! איזה רמה ירודה , הגזמת". תגובה אחרת שאלה: "אתה משווה בין רומן בהסכמה שבעייתי ככל שיהיה אין לו כל קשר לפגיעה מינית? הוא הפעיל אלימות כלפיה. מה הקשר ליחימוביץ?"

מצד שני, תומכיו של מגל טענו כי: "יש שחושבים שהמוסר שייך להם, המדינה שייכת להם, המשפט שייך להם וגם הדמוקרטיה שלא קיימת כבר שלהם. ונקווה שלא יהיו בשלטון כי חבל יהיה על דאבדין. אמיץ מצידך. נמאס ממצעדי הבושה שעושים כאן לגברים. יש מצב שגבר ינסה לחזר אחרי אישה בגמלוניות מה, ואפילו בצורה מכוערת. אבל אם ראה שאין רצון מצד הבחורה והפסיק אז זה בגבולות הסביר. לפעמים המסרים בין גברים לנשים לא כאלה חדים וברורים ויכול להיות שיהיו טעויות. טעות וחוסר הבנה מצד גבר, לא צריך לעלות לגבר בפרנסתו".
לסיכום כתב אחד המגיבים: "ינון,בתור אחד שיתנצל בפומבי על התנהגות פוגענית ומטרידה כלפי נשים,אתה עכשיו לוקח על עצמך את תפקיד המגן על המטרידים?או שסתם מצאת הזדמנות להשתלח ביריבה פוליטית?"