גבי גזית דיבר היום (חמישי) בתוכניתו ברדיו ללא הפסקה 103FM על כל אירועי היום וביקר את הנשים שסוגרות עסקאות כספיות עם מי שטוענות כי הטריד אותן מינית. "המכוערות של היום הן אותן נשים, שבין אם היו קורבן להטרדה מינית אמיתית או מדומה, גופנית או דמיונית, סוגרות עסקה עם מי שנחשד כמטריד. אתה תשלם לי כך וכך מזומנים ואני לא אלך למשטרה", אמר.



"לא רק בסיפור של ציון קינן, אלא בהרבה מקרים אחרים נמצאה דרך חמודה להתפרנס מתלונה בלי פרסום. אם הייתי אישה הייתי מתבייש בבנות האלה וגם כגבר אני רוצה לנצל את הבמה ולהודיע שאם מישהי תציע לי אי פעם עסקת תשלום תמורת הימנעות מתלונה, אז באמת אטריד אותה. לא מינית כמובן אבל בכל דרך אפשרית אחרת. מצד שני, אפשר לראות בסיפור של קינן דווקא משהו טוב. מין סטארט-אפ כזה שבו יוצאים ממקום עבודה עם ארבעה מיליון שקלים פיצויים בלי להתאמץ", הוסיף.




בנושא אחר - גזית דיבר על התנהלות משטרת ישראל בעניין מעצרו של ילד פלסטיני במזרח ירושלים. "הרעה של היום היא משטרת ישראל, שבעקבות תלונה של מתנחל עצרה ילד בן 10 שחזר מבית הספר בסילוואן. ונגיד שזרק אבן על מתנחל, השוטרים במקום עצרו את הילד, למרות שעדיין אינו בן 12 - הגיל בו מותר לעצור אותו כחשוד, ולא נתנו למשפחתו להיפגש איתו במשך ארבע שעות, תוך שהם מנסים להוציא ממנו את שמות הילדים האחרים שהיו איתו. יופי, משטרת ישראל, רוצה להיות חסמבה? לכו על זה. למה לעצור רק ילדים בני 10? למה שהשוטרים לא ילכו לטיפת חלב ביישובים הפלסטינים ויעצרו שם את התינוקות כמו בבדיחה עם הקומקום?" אמר.



הסיפור שלא סופר והסקר האחרון בארה"ב


"הטובים של היום ממש לא בכותרות ולא יהיו, כי הם לא סלבס ולא מעצבי אופנה ולא טבחים במסעדות טרנדיות מגוחכות ולא פליטי ריאליטי עלובים. תלמידים מקריית שמונה נסעו לאוניברסיטה הנחשבת MIT לתחרות מדע לצעירים מכל העולם וזכו בגדול על פרויקט שהגו וביצעו. החברים שלהם ברמת אביב ג' ורמת השרון משחקים עם האייפון 7 שלהם ומתעניינים במותג החדש של נעלי הספורט. תנו לנו עוד כמה ילדים כאלה מקריית שמונה והפרצוף המכוער של המדינה אולי ישתנה", סיפר גזית על מה שרובנו לא שמענו.



לסיום, חתם את הפינה עם הסקר האחרון מארצות-הברית על חזרתה של קלינטון להוביל: "בטח נחנקתם כששמעתם על הסקר האחרון שבו שוב מוליכה הצדקנית הקלינטונית על הערס הטיפש. יום הוא, יום היא, ומה אכפת לנו בכלל. הרי חוץ ממגישי תוכניות האקטואליה והכתבים באמריקה אף אחד לא ממש מתרגש מהסקרים האלה, אבל בעיירה שלנו, כשאצל הגויים יש נפיחה, כל היהודים כרגיל אומרים 'אוי ויי, שוב נשרף הצ'ולנט'".



תוכניתו של גבי גזית, כל בוקר ב-10:00, "רדיו ללא הפסקה 103FM"