"יו"ר הקואליציה חבר הכנסת דוד ביטן, יצרן הכותרות הסדרתי, שלף אתמול עוד התבטאות אומללה אחת, לא זו על רצח רבין, אלא זו הנוגעת למעקב אחרי עיתונאים, מה שכותבים כמה מעמיתינו מתאגיד השידור הציבורי, בדפי הפייסבוק שלהם.



תקשיבו למה שאומרים עורך הדין נחום פיינברג וחבר הכנסת דוד ביטן.



אז בעוד העיתונאית נחמה דואק מראיינת את ביטן בשבת תרבות בחולון, שולף הנ"ל פתק כתום מכיס חולצתו, שעליו סומנו שמות של עובדים בתאגיד, ציטוט


- "מדובר באנשים שמאלנים באופן מובהק", הדגיש ביטן, "הם רוצים לממש את האג'נדה שלהם ברשות החדשה במימון של הציבור, עקבנו אחרי ההודעות בפייסבוק שלהם, ומחר אציג לתקשורת את מה שהם פרסמו"...וואי וואי, מפחיד! תודו, אם זה לא היה כל כך מאיים , זה היה אפילו חומר מצוין ל "ארץ נהדרת".



אז אנחנו עשינו את העבודה בשבילך חבר הכנסת ביטן, סתם לידע כללי, מה אומרת לשון החוק: "חוק שרות התעסוקה אשר תוקן ב-1988, סעיף א/2 קובע מפורשות, כי חל איסור חמור להפלות בישראל אדם בשל גילו, מינו, גזעו, לאומיותו, מוצאו, השקפתו, מפלגתו או דתו. כמו כן, אסור להפלות מבקש עבודה מאותם טעמים."



המשמעות של השקפתו, או מפלגתו זה אומר שלי ולשכמותי, עיתונאים, אנשי ציבור ובכלל כל מי שרוצה מותר להביע דעה בכל במה שהיא, בלא חשש שנפוטר. וכן גם בפייסבוק שזו פלטפורמה פומבית, מותר להביע את דעתו. שמאלן חבר הכנסת ביטן, זו לא קללה. 'בלי חרות ומק"י...' אמר דוד בן גוריון. היום אתה מדרדר אותנו למחוזות הרבה יותר אפלים. וכן, עצרת רבין בכיכר מאמש מודה לך! ככל שתרבה אנחנו נבוא. בהמונינו".