גבר כבן 76 נעצר היום (שני) לאחר שנכדתו, כיום בת 19, חשפה כי הוא התעלל בה מינית באופן קשה בעת שהיתה קטינה. מהתלונה שהוגשה במשטרה עולה כי בעת שהיתה בת 12-11 בה סבה , עבירות מין קשות, מעשי אינוס חמורים ומעשה סדום. במהלך החקירה עלה כי הסב, חזן בבית כנסת בירושלים, נהג במהלך ביקוריו בבית הנכדה בירושלים בשבתות ובחגים להיכנס לחדרה בשעות הלילה ולבצע בה את זממו.



במהלך חקירתו קשר הסב את עצמו לעבירות המיוחסות לו, ובמשטרה בודקים חשד לפיו פגע בבני משפחה נוספים. גורם המעורה בפרטי החקירה הוסיף כי "מדובר במעשים מחליאים שביצע הסב בנכדתו תוך שהוא מפר את יחסי האמון בינו לבין בתו ונכדתו, רומס את כבודה של הילדה ופוגע בה קשות". מחר הוא יובא לבית משפט השלום בירושלים שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.



בשבוע שעבר פורסם כי צעיר בן 18 ניסה, ביחד עם חברו בן ה-19 מתל אביב, לאנוס את דודתו בת ה-51 שהתגוררה בביתו. מכתב האישום עולה כי האחיין וחברו ניצלו את מצבה של האישה וניסו לאנוס אותה ברחוב מול בניין מגורים. שני הצעירים ביצעו את המעשים על אף התנגדותה ותחנוניה שיחדלו ממעשיהם. "אני דודה שלך, אל תעשה את זה", צעקה לעבר האחיין שלה.



באוקטובר האחרון הוגש כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 41, ובו מתוארת מסכת התעללות מינית קשה ואכזרית שביצע בארבע אחיותיו. על פי כתב האישום, מאז שהיה בן 15 ביצע הנאשם עבירות מין, בהן מעשי אינוס, מעשי בעילה אסורה בהסכמה, מעשים מגונים וכן עבירת איומים באחיותיו. הוא הכחיש את המיוחס לו. 



סנגורו, עורך הדין יפתח לנדאו, מסר בתגובה: "מרשי מכחיש מכל וכל את המיוחס לו בכתב האישום, מדובר בהאשמות מופרכות וחסרות שחר מצד אחיותיו המנסות לקבור אותו בעודו בחיים עקב סכסוך משפחתי קשה ביותר. אנו בטוחים כי בסופו של ההליך תצא האמת לאור".