חודש אחרי האירוע: הורים מרמלה בחשד שטלטלו באופן אלים את תינוקם בן החמישה חודשים ופצעו אותו באורח קשה. החשודים, גבר בן 25 ואישה בת 24 הובאו היום (שישי) להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה, שם הוארך מעצרם עד ליום שני. במהלך הדיון הבהירו ההורים באמצעות פרקליטם כי יגישו ערר על ההחלטה למחוזי. ההורים חשודים בתקיפה בידי אחראי בנסיבות מחמירות, גרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות והתעללות בקטין חסר ישע.



מממצאים ראשוניים של החקירה עולה כי התינוק הובא לבית החולים "אסף הרופא" לפני כחודש, כשהוא סובל מדימום בעיניו. לפני שלושה שבועות, הועבר דיווח למשטרת ישראל על האירוע, נגבו עדויות מההורים ובמקביל התבקש בית החולים למסור חוות דעת רפואית לקביעה האם עולה חשד לפלילים. חוות הדעת הרפואית שהועברה בימים האחרונים מבית החולים, העלתה חשד כי התינוק עבר טלטול אלים שגרם לו דימום תוך מוחי עם אפשרות לנזק בלתי הפיך. התינוק מאושפז כעת במצב קשה בבית החולים.



המעצר היום מתרחש לאחר שבסוף החודש שעבר נעצרו הוריו מבאר שבע בחשד שטלטלו את בנם בן החצי שנה. ההחלטה לזמן את ההורים לחקירה התקבלה בעקבות חוות דעת רפואית ממנה עלה כי מדובר בתינוק שככל הנראה טלטל ונפגע בראשו.



תינוק, אילוסטרציה. צילום: אינגאימג
תינוק, אילוסטרציה. צילום: אינגאימג