שלחה את מכשיר הסלולאר שלה לתיקון ותמונותיה הודלפו. אין ספק שאחת הבעיות הגדולות ביותר של הטלפון הסלולרי הוא מה קורה כשהוא נופל לידיים הלא נכונות. בדרך כלל מדובר בגניבה, או בנקמה, אך הפעם התעוררה בעיה אחרת. לפני כחודשיים הגיע קב"ט חברת סלולאר לתחנת המשטרה והתלונן כי לקוחה של החברה הגיעה אליו וטענה כי לאחר שקיבלה את מכשיר הסלולר שלה חזרה מתיקון, הבחינה כי תמונות אינטימיות שלה נשלחו לכתובת מייל אחרת.


החקירה שניהלו בחברה הביאה למסקנה כי מדובר בתושב רמלה (26) שחשוד כי שלח אל מכשירו תמונות אינטימיות של בעלת המכשיר. מהתלונה עלה כי החשוד התפטר מעבודתו לאחר שזומן לשימוע בפני מעסיקיו, ומאז ניסו חוקרי ובלשי תחנת גבעתיים להתחקות אחר החשוד, אשר נהג להחליף את כתובותיו ואתמול הוא אותר ברמלה. החשוד נעצר , נחקר והודה במיוחס לו. בתום חקירתו הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

סיפור אבטחת מכשירי הסלולר עלה לכותרות בעקבות הפריצה למכשירה של השדרנית שרון פרי והעלאת תמונות לא מורשות בחשבון האינסטגרם שלה. הגנב פרץ למכוניתה של מגישת הספורט ביום שבת בחוף הדתיים בעיר, וגנב את תיקה ובתוכו מצא גם את מכשיר הטלפון הנייד שלה שהכיל תמונות וצילומים בהם מתועדת פרי במצבים אינטימיים לכאורה. 
 
כמה שעות לאחר הגניבה, הופצו התמונות ברשתות החברתיות ופרי, שהעלתה פוסט בפייסבוק שבו טענה כי "נאנסתי וירטואלי", ביקשה מגולשים שקיבלו לרשותם בקבוצות הוואטסאפ תמונות אישיות שלה "למחוק אותן ולא להעבירן". בסופו של דבר, לאחר מאמץ גדול של השר לביטחון פנים, גלעד ארדן