המשטרה ממשיכה לזמן עדים על מנת לשפוך אור על אופי השיחות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין מו"ל" ידיעות אחרונות", נוני מוזס, במה שמכונה "פרשה 2,000". היום (רביעי) הגיע למשרד להב 433 העיתונאי אבי רצון, ששמו עלה בשיחה בין השניים, כשהם דנו בהיעדר כותבים התומכים בראש הממשלה בעיתון של מוזס. 



בשיחה אמר מוזס לנתניהו: "תביא מישהו שיכתוב מחר בבוקר מאמרים, נו תביא. כבר מחר בבוקר. בלי קשר לכלום, לפני החוק, לפני הכל. מנסה להראות לך רצון טוב, תביא". ונתניהו השיב: "קח את הבחור הזה, הכדורגלן הזה, אבי רצון". 



עדותו של רצון מצטרפת לעדותו אתמול של עורך "ישראל היום", עמוס רגב, שנשאל על הקשר בין העיתון לבין ראש הממשלה. הוא הגיע להעיד לאחר שעל פי תמלילי ההקלטות בין נתניהו למוזס, הם דנו בצמצום התפוצה של "ישראל היום".



גם בפרשה השנייה בה נחקר נתניהו, "פרשה 1,000", חלה אתמול התפתחות נוספת. בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, הגיע אמש למשרדי להב 433 כדי למסור עדות בפרשת המתנות. על פי דיווח בערוץ 10, הוא נשאל על קשריו על איש העסקים המיליארדר, ג'יימס פאקר, המקורב לראש הממשלה והאם קיבל ממנו ומארנון מילצ'ן טובות הנאה. 



עיתונאי חדשות 10, רביב דרוקר, חשף לפני מספר שבועות, כי נתניהו התארח בדירותיו של המיליארדר האוסטרלי בתל אביב ובניו יורק וטס במטוסו הפרטי, ובנוסף העניק לכאורה פאקר ארוחות והטבות בשווי עשרות אלפי שקלים לבני הזוג נתניהו ואף נתן לכאורה להם ולראש המוסד, יוסי כהן, כרטיסים להופעתה של מריה קארי, עד לאחרונה ארוסתו של המיליארדר. פאקר עצמו הכחיש בתוקף טענות להתנהגות בלתי הולמת.