הלוויתו של אבישי קרואני, נהג האוטובוס שנהרג בתאונה הקשה הלילה בשומרון התקיימה היום (שישי) בבית העלמין באריאל. קרואני, תושב אריאל בן 37, הותיר אחריו אישה וחמישה בנים. "העיר אריאל כולה עם משפחת קרואני שאיבדה את האב, אבישי, נהג האוטובוס שהידרדר לתהום. אבישי, היה איש משפחה למופת, אדם מאיר פנים, אשר תורם מזמנו וממרצו לקהילה", אמר ראש עיריית אריאל, אליהו שבירו. ההרוג השני הוא אופיר רחמנוב, תושב ירושלים בשנות העשרים לחייו.



מ'אגד תעבורה' נמסר כי מדובר בקו 462 שיצא אתמול בלילה לקראת חצות מירושלים לאריאל ובמהלך נסיעתו הידרדר לתהום בקטע הכביש שיורד ממעלה לבונה לצומת עלי בכביש 60. שבעה בני אדם נוסעים נפצעו, מהם שלושה במצב קשה, שניים במצב בינוני ושניים במצב קל. הם פונו לבתי החולים בילינסון, תל השומר ושערי צדק.



הרוג בתאונת האוטובוס, אבישי קרואני. צילום: באדיבות המשפחה
הרוג בתאונת האוטובוס, אבישי קרואני. צילום: באדיבות המשפחה



כזכור, האוטובוס, מסוג ממוגן ירי, שהיה מלא נוסעים התדרדר והתהפך על גגו לוואדי בעומק של כ-300 מטר. נסיבות התאונה עדיין לא ברורות ונחקרות על ידי המשטרה.


כוחות ההצלה של שירותי הכבאות פעלו במקום על מנת למצוא לכודים ולחלץ אותם באמצעות ציוד הידראולי שירים את האוטובוס. טפסר משנה מומי לובינר, מפקד האירוע, אמר כי "מדובר בזירה קשה ובתנאי שטח קשים. מיד שהגענו לזירה התחלנו בחילוץ פצועים ראשוני והזרמת כוחות חילוץ נוספים".