דור סלע, ושלושה ילדים, בהם שני בניה בנימין ויוסף, נמצאו ללא רוח חיים במושבה מגדל שבצפון. על גופותיהם נראו סימני אלימות קשים, ביניהם דקירות. הנרצח השלישי הוא נחמן עתיה, בן למשפחה שכנה במושב. אחיו, יהונתן עתיה, נפצע קשה והוא מטופל רפואית. החשוד ברצח, ככל הנראה אבי ילדיה, נדב סלע (28), נעצר קרוב למושבה זמן קצר לאחר מציאת הגופות. המשטרה הזרימה למקום כוחות רבים, והחלה חוקרת את הנסיבות המדויקות. הרצח היה אלים ביותר, ועל על פי עדויות במשטרה מדובר ב"אחד ממקרי הרצח הקשים ביותר שנראו מאז ומעולם בישראל". מצב הגופות היה קשה, ולפי עדויות של שכנים חלק מראשיהם של הילדים "כמעט ונערפו". 

סלע הייתה כבת 23, והילדים שנרצחו הם שני בניה, בנימין בן שמונה חודשים ויוסף בן שנה ועשרה חודשים. בן השכנים היה נחמן עתיה בן ה-11. 
הילד הנוסף שנפצע הוא אחיו נתן עתיה בן 10. שני פרמדיקים שהגיעו לזירה מסרו: "המראה במקום היה מזעזע. אישה ו-3 ילדים היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם סימני אלימות בגופם. לצערנו נאלצנו לקבוע את מותם במקום. ילד כבן 10 שהיה מחוץ לבית היה בהכרה וסבל גם הוא מחבלות וסימני אלימות בכל חלקי גופו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים כשמצבו מוגדר קשה ויציב".


זירת הרצח במגדל. צילום: דוברות המשטרה


רק בחודש שעבר ארע מקרה רצח קשה נוסף במגדל, כאשר גופתה של תהילה נגר בת ה-31 נמצאה במושבה ועליה סימני אלימות קשים. כתב אישום הוגש נגד בן זוגה בטענה לרצח. מחקירה אינטנסיבית עלה כי הנאשם והמנוחה ניהלו מערכת יחסים רומנטית במשך שנה וחצי, במהלכה נהג הוא להכות אותה, להכאיב לה ולהשפילה, אך נגר ז"ל הקפידה לשמור על כך בסוד והמשיכה להיות עמו בקשר. הנאשם אף איים על המנוחה לבל תספר לאיש אודות המכות - אחרת יפרסם ברבים תמונות אינטימיות שלה, אותן החזיק ברשותו.