במושבה מגדל לא מעכלים את אירוע הרצח הקשה שארע ביישוב. "זאת טרגדיה שתיזכר כאן לעולמים. משפחה שלמה ואנשים חפים מפשע נפלו קורבן לרגעי טירוף או לרוצח אכזרי שתוכנן הכל בקפדנות", אמרו שכנים ביישוב. לפי החשדות, נדב סלע (28), תושב מגדל, רצח את אשתו דור (23), שניים מילדיהם (בני שנה ושנתיים) ושכן בן 8, ודקר באורח קשה שכן נוסף בן 11, שהצליח להימלט מהדירה דרך חלון. האב נעצר זמן קצר לאחר מכן, באזור סמוך. 

אחד השכנים סיפר כי אתמול החשוד ברצח נשמע פייסני והתנצל בפניו, אך לא הסביר למה הוא מתנצל ומדוע הוא מדבר בסגנון כזה. "הוא היה מוזר מאד. הוא ראה כמה אנשים וביקש מהם שיבינו אותו. מאחד הוא אפילו ביקש סליחה. האיש הזה לא ידע על מה הוא ביקש סליחה אבל חשב שקרה משהו זניח", העיד אחד השכנים.

שי עמרוסי, פרקליט המשפחה שבנם ששהה אצל משפחת סלע נרצח ובן נוסף נפצע קשה, אמר כי: "הזוג סלע היה מאוד נחמד. זוג ברסלבים שחזר בתשובה. לא הייתה שום כתובת על הקיר. שום דבר לא ברור". שכן אחר אמר: "הכרתי את החשוד ברצח, הוא היה איש נחמד, אבל עישן מריחואנה בכמויות כאלו שהדבר דפק לו את הראש". 
רצח במגדל תיעוד מהזירה

 
דור סלע וילדה בנימין ויוסף

 

במושבה לא ידעו לספר על בעיות בין בני הזוג. לא יודעים לומר אם היו ביניהם מריבות וויכוחים שגלשו לאיומים או לאלימות פיזית כלשהי. "זה נפל על כולם כרעם ביום בהיר", אמרה אחת השכנות של המשפחה. "הרצח הזה הכתים את המושבה", אמר אחד התושבים הוותיקים. "זה קורה חודש וחצי אחרי תהילה נגר ואנחנו בצרות, כאילו מישהו הטיל על המושבה קללה. שנים לא שמעו מהמושבה, פתאום שני מקרים, והמקרה זה הוא המחריד ואולי הרצח הכי אכזרי שהיה במדינה". חלק מהתושבים שהכירו את המשפחה סיפקו בתחילת הערב גרסאות שונות, ביניהן שמדובר ברוצח מכפר סמוך. לאחר ששמעו כי אב המשפחה נעצר לאחר שניסה להימלט אמרו: "אנחנו לא יודעים מה קרה. אנחנו לא מבינים מה קרה. צריך לתת למשטרה לעבוד".
 אחד מקרובי משפחתו של החשוד ברצח ניסה להגיע לזירה אבל נהדף על ידי השוטרים. "זה רצח שהחל באמא והילדים אבל יגמר אחרת לגמרי. משפחות שלמות יהרסו ויעזבו", אמרו הקרובים.