עצור כבן 32 מהכפר דמון שביהודה ושומרון נמלט היום (ראשון) לאחר שהובא על ידי חיילי צה"ל לבדיקה רפואית בבי"ח העמק בעפולה. נסיבות המקרה בבדיקה, כוחות משטרה גדולים עורכים סריקות בשטח בית החולים ומחוצה לו לאיתור החשוד. תיאורו של הנמלט: מבנה גוף רזה, גבוה, לבש מעיל שחור עם כובע ומכנס שחור. כל היודע פרטים אודות החשוד הנ"ל מתבקש לדווח למוקד 100 או לתחנת העמק  בטלפון: 04-6524401.



לפני כשנה נמלט אסיר העולם ירון סנקר, מבית החולים אסף הרופא ונתפס לאחר מספר שעות בבאר שבע, הוא סיפר בחקירתו כיצד הצליח להערים על אנשי שירות בתי הסוהר. 

"בשלב מסויים בלילה מצאתי את עצמי לבד בחדר, החלטתי לקום מהמיטה, ראיתי את התיק של אחד הסוהרים אספתי אותו אליי, שמתי על בגדי האסיר שהיו על גופי בגדים שמצאתי במקום ויצאתי מבית החולים כאחד האדם", סיפר סנקר, שמאושפז בבית החולים מאז ה-27 בספטמבר ונשמר שלושה סוהרים.

סנקר ניגש לשורת מוניות שעמדה מחוץ לבית החולים וביקש מונית לבאר שבע. "אמרו לי שזה עולה 600 שקלים והתחייבתי לשלם בסוף הנסיעה. התקשרתי לידידה וביקשתי שתארגן עבורי את הכסף. בדרך הנהג חשד שלא יראה כסף והוא הוריד אותי מהמונית בראשון לציון", סיפר.

בעוד כוחות גדולים של משטרה ושב"ס מבצעים מרדף אחריו, עלה סנקר על מונית נוספת. אלא שהפעם, לדבריו, נהג המונית חשד בו כי הוא האסיר הנמלט והוריד אותו בסמוך לקרית גת. "משם התחלתי לעלות על טרמפים ובשלב מסויים לקחתי אוטובוס עד לתחנה המרכזית בבאר שבע", סיפר לחוקרי ימ"ר מרכז במשטרה.

בתחנה המרכזית בבאר שבע הסתיימה הדרמה מורטת העצבים שהעמידה את שב"ס במרכז המחדל הנוראי. לדבריו, מאבטח שעמד בכניסה ככל הנראה זיהה אותו וביקש ממנו להזדהות. משסירב, המאבטח השכיב את סנקר על הרצפה וריתק אותו עד להגעת בלשי תחנת באר שבע.