משפחתו של החשוד ברצח המזעזע במשובה מגדל, פרסמה היום (ראשון) הודעה בעקבות האסון הגדול. "איננו מצליחים ולעולם לא נצליח לעכל ולהתעורר מחלום הבלהות שאופף אותנו. אין לנו את היכולת לכפר על המעשה המתועב וכולנו שותפים לרחשי הלב מכל צד", מסרו.



עוד אמרה המשפחה, כי "אנו מבקשים סליחה ומחילה. ואתם נכדינו וכלתנו ובן שכנינו היקרים, נוחו על משכבכם בשלום. היינו מאוד רוצים ללוות אתכם בדרככם האחרונה, אך מתוך רצון לכבד את רצון המשפחה של הנפטרים, ויתרנו". 



היום הובא החשוד להארכת מעצר בבית המשפט במצרת, במהלכה אמר כי הוא "מבקש סליחה מאלוהים". אחד השוטרים שליווה אותו מלמל: "זה לא יעזור, זה מאוחר מידי". מעצרו של האב הוארך בארבעה ימים עד ליום רביעי הקרוב. עו״ד ארז מושקוביץ שמייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית אמר: ״מדובר בטרגדיה קשה. מעצרו של החשוד הוארך עד יום רביעי. בית המשפט הפנה את החשוד לפסיכיאטר המחוזי שישקול הסתכלות פסיכיאטרית בתנאי אשפוז״.



אמה של דור כרסנטי וסבתם של שני הילדים, רווית, אמרה כי "הבעל תכנן את הרצח, אני בטוחה בזה ב-100%. הוא נפרד מאנשים בערב יום שישי, ביקש סליחה מהחתן שלי. הוא ביקש 'סליחה אם פגעתי, אם דיברתי לשון הרע', ושוחח גם עם אנשים אחרים ביישוב. הבת שלי גרה בצמוד לאיתן (אביה). הוא נעל את הדלת של הבית, ברח, ואיתן חזר וראה חלון פתוח אז הוא קרא לה 'דור' וראה חושך בעיניים. לא ראינו כלום. חושך שלא יתואר", אמרה האם.



עוד הוסיפה בכאב על אובדן בתה והנכדים: "הוא לקח לנו את הפרחים שלי. היתה לי ילדה יפיפייה, צדיקה, הוא גרם לה לחזור בתשובה, היא גרמה לנו ללכת ולקנות לו את האוכל, את הכשרות, הכל עשינו למענו". על מערכת היחסים בין בני הזוג הוסיפה: היא קראה לבעלה - 'צדיק שלי', דאגה שילמד בכולל, שלא יפריעו לו. היא טיפלה בשני תינוקות לבד ונתנה לו את השקט ללמוד תורה. היא חזרה בתשובה בעקבותיו, אנחנו משוכנעים. היתה לי ילדה לתפארת, אמא מסורה שאין כמותה, היא טיפלה בילדים ולא נתנה שאף אחד ייגע בהם ויטפל בהם, לא מעון ולא כלום".



לסיום אמרה רווית: "קרה לנו אסון גדול שלא יתואר, לקחו לי את הבת שלי ואת שני הנכדים, רצחו לי אותם, טבחו לי אותם. אתם מכירים את התמונות מהזירה".