זוועה שלא תיאמן:  האב החשוד ברצח אשתו וילדיו ובן של שכנים שהתארח בביתם במושבה מגדל הדהים הבוקר (ראשון) במהלך הארכת מעצרו כשאמר: "אני מבקש סליחה מאלוהים". אחד השוטרים שליווה אותו מלמל: "זה לא יעזור, זה מאוחר מידי". מעצרו של האב הוארך בארבעה ימים עד ליום רביעי הקרוב. עו״ד ארז מושקוביץ שמייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית אמר: ״מדובר בטרגדיה קשה. מעצרו של החשוד הוארך עד יום רביעי. בית המשפט הפנה את החשוד לפסיכיאטר המחוזי שישקול הסתכלות פסיכיאטרית בתנאי אשפוז״.



דור וילדיה בנימין ויוסף



כזכור על פי החשד האב דקר למוות ושיסף את גרונם של אשתו דור, שני ילדיו הקטנים בנימין ויוסף ואת הבן  של שכניו נחמן אטיאס. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד לפחות בעשרה ימים. זאת, משום שעל פי הערכת השוטרים, החשוד, שנתפס כ-250 מטרים מזירת הרצח באחד המטעים הסמוכים, קושר עצמו למעשה, וניתן יהיה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים. 



"מלאך. בפירוש. כל כך טובה, כל כך. מה אני אגיד לך, רק מילים טובות, אין לי מה להגיד משהו אחד שהוא לא טוב", כך אמר הבוקר לגלי צה"ל מרדכי כרסנטי, דודה של האישה שנרצחה אמש במושבה מגדל עם שני ילדיה, בנימין ויוסף. "היא הייתה הכי הכי שאפשר. לא יודע למה אלוהים לוקח את האנשים הטובים, מה חסר לו אנשים טובים למעלה? שייקח את הרעים מפה", הוסיף כרסנטי בראיון שנתן לגלי צה"ל. 



הוא סיפר כי לא היה שום דבר שיצביע על הטירוף שהתרחש במושבה השקטה: "כלום, שום דבר פשוט כלום. הזוי. אין סימן. כלום. אם היה איזה סימן משהו, אזהרה. אף אחד לא לומד להתכונן לדבר כזה, אף אחד לא יודע איך מתארגנים לדבר כזה. זה דבר שלא קורה, זאת פצצה". לדברי כרסנטי, לא היה במשפחה עבר של אלימות: "זוהי משפחה צעירה, חיו מצוין, הכל היה. ואם היית אומר שחסר לה איזה בורג או משהו הכי קטן, אחי בשנייה היה מסדר הכל לא הייתה שום בעיה. אין לי מושג לא יודע מה השתגע פה".




כרסנטי סיפר מה עובר על המשפחה בשעות הקשות הללו: "זה סיפור, זה קשה, לא יודע. תהיה לוויה, לוויה מאוד קשה, זה אמא, שני ילדים עוד ילד  של השכן, אח"כ לשבת פה את כל השבעה, ואחרי זה אחי יצטרך להתחיל את החיים שלו מחדש לבד. זה כבר לא חיים, זה אסון . הוא איבד במכה אחת את הבת שלו, הוא איבד את הנכדים שלו, הוא היה קשור מאוד  לנכד הגדול. אני לא יודע איך מפה הוא ממשיך,באמת שאני לא יודע"
 
לצד סיפורה של האישה ושני בניה, בנימין ויוסף, שנרצחו במגדל, נחשפים סיפוריהם של נחמן עתיה (11), שנרצח גם הוא בדירת ושל אחיו נתן שהצליח לברוח מהזירה. 
 
ישראל עתיה, אביהם של נחמן ונתן, סיפר היום: "בשבת בצהריים קיבלתי הודעה שבנאדם פה במגדל רצח את שני הילדים שלו ואת אשתו, וידעתי שהילדים שלי אמורים להיות מוזמנים לסעודה אצלו בבית. הייתה שם המולה נוראית ולא יכולתי להתקרב למשטרה לנדב פרטים. אחד העובדים של מד"א, שהסברתי לו שאני אבא של הילדים שהיו שם, מיד שאל אותי - 'הבן שלך זה נתן? ואמר לי שהוא פצוע קל וכבר הוטס לבית החולים. אבל אני ידעתי שיש לי שם עוד בן בתוך הזירה".
נתן, שנפצע קל


עתיה המשיך להעיד על המשך הדברים הקשים: "חזרתי הביתה לראות אם הוא חזר הביתה. מיד אחרי שראיתי שהוא לא שם, חזרתי בחזרה למקום - ואז כבר דרשתי בכל תוקף מהשוטרים שיתנו לי פרטים. תוך כמה דקות הביאו לי שוטר עם פמליה של אנשים, חוקרים כנראה, והוא אמר לי שהוא לא יכול לנדב פרטים, אבל הבנתי לפי הפנים שלו. אמרתי לו 'אני רוצה לראות אותו' הוא אמר 'אני לא יכול'. הבנתי לפי זה שהוא נהרג".
 
ישראל ספד לבנו: "נחמן היה ילד נפלא, מה אפשר להגיד. הוא היום באורח נס לקח על עצמו לגמור את כל ספר תהילים. בליל שבת התחיל, היום בבית כנסת הוא סיים". מצבו של אחיו נתן, שנמלט מהזירה במהלך הטבח דרך החלון, מוגדר כקל – והוא מאושפז בבית החולים רמב"ם.