המוזיקאי אילן בן עמי, רוצחה של המסעדנית והמוזיקאית דפנה בר ציון ז"ל, הורשע ברצח ועתיד להיכלא למאסר עולם. חברתה הטובה של בר-ציון ז"ל, גלית אזוגי, נכחה בהכרעת הדין וצעקה לעברו של בן עמי דברי נאצה. בשיחה עם דנה ספקטור ורן שריג ב-103FM סיפרה: "כיניתי אותו רוצח וחלאת המין האנושי והזכרתי שהוא עדיין לא ביקש סליחה. המצב שבו הוא לא ביקש סליחה, לא בעל פה ולא בכתב, גורם לכך שקשה למצוא אצל המשפחה והחברים הקרובים והמעריצים הרבים של דפנה את הסליחה בתוכם, כל עוד רואים אותו יושב שם די נינוח, כשאנחנו ישבנו שם הפוכי קרביים. אם הוא יבקש סליחה זה יכול להקל".

"הוא (בן עמי) מתגלה יותר ויותר כחיה, פסיכופת", הדגישה אזוגי. "כל המהלך המשפטי שלו עלה הון. הוא החליף שלושה סנגורים, שכל אחד מהם יותר יקר מהשני וחוות הדעת הפסיכיאטרית שלו עלתה הון. במקום להקדיש את הכסף לבנות הקטנות שלו או לפיצויים. כל המשפט הזה עוד יותר מנציח את הבלתי אפשריות וחוסר האמון בכל מה שקרה. אם הדברים היו נסגרים בהודאה מוחלטת שלו ובקשה למשפט... אבל הוא הוציא לנו את הנשמה. לשמוע את כל הדברים האלה ולהידרש שוב ושוב לשאלות האלה, כשידענו שהוא משקר. הוא אמר עליה שקרים ודברים נוראיים. ראש הרכב השופטים, השופט גלעד נויטל, טרח לציין את העדויות של האם ושל החבר שלו (של בן עמי) שהעיד על דפנה שהיא מלאך. השופט נכנס לדקויות והראה את האופי האצילי שלה וניקה אותה מכל רבב שניסו להדביק לה. השופטים והפרקליטה שטיפלה בתיק גילו רגישות אין קץ".

שריג ציין שהטענות המשפטיות של בן עמי, שהיה שיכור ושהוא לא יציב נפשית, קרסו. אזוגי הוסיפה: "גם הטענה השלישית שלו, שהיא התגרתה בו והשפילה אותו, במערכת יחסים משפילה, עד כדי שלא הצליח לשלוט בעצמו. הפשע נעשה בקור רוח לא בהתקף פסיכוטי. השופט הקריא חלק מהעדויות של החקירות. החוקר שאל אותו, אילן, למה עם פטיש ולא סכין או אגרופים, והוא ענה שהיא הייתה יותר חזקה ממנו. אני לא חושבת שהוא לא התכוון לכוח פיזי. היא הייתה אישה באמת חזקה שלא לקחה את השיט של אף אחד. אני לא יודעת איך היא נפלה לתוך זה. היא כל כך נשבתה אחרי מוזיקה ומוזיקאים, כי היא בעצמה מוזיקאית ומשוררת מחוננת, שהעוד הזה שלו גמר אותה. כמו החלילן מהמלין".

"היא כבר לא רצתה אותו", הדגישה אזוגי. "הרצח קרה בזמן צו ההרחקה. היא הלכה אליו על דעת עצמה. היא נכנעה לטחינות ולבקשות שלו להגיע לדבר אתו ולסדר לו את הארון בדירה, שהיא זה עתה לקחה לו. קשה לי לדמיין את הסיטואציה מרוב שזה כל כך קורבני. היא סיפרה לשתי חברות קרובות שהוא הכה אותה. אבל היא הסתירה, כדרכן של נשים שחוות אלימות. גם למשפחה זה הגיע די באיחור. היא לא רצתה להכאיב לאף אחד. אף אחד לא ראה. אף אחד לא חשב שזה הולך לשם. האבא שלה, באיזשהו רגע של הארה, אמר לה 'הוא עוד יהרוג אותך'. זה היה הרגע הכי קרוב לאיזושהי וודאות שמשהו נורא יכול לקרות. אף אחד לא דמיין את זה. אף אחד לא העלה על דעתו שמשהו כזה יכול לקרות".

"הלכנו לבקר את ההורים שלה", סיפרה אזוגי. "אמא שלה במצב נוראי. נתמכת בקבוצת תמיכה של הורים שילדיהם נרצחו. הבת שלה נטע, למזלנו, יצאה אישה חזקה כמו אמא שלה. היא בת 27, צלמת מוכשרת מאוד, היא אדם מאוד פרטי, שקט ומופנם. האחיינית של דפנה היא מוזיקאית בוגרת ב'רימון'. לו (לבן עמי) יש שתי בנות קטנות ומסכנות. אף אחד לא הגיע (לבית המשפט) מטעמו. אבל עדיין יש דיבור עליו בעיר, בקרב מוזיקאים קולגות שלו, שהוא מוזיקאי מאוד מוכשר ובן אדם מאוד עדין. הם עדיין לא מבין. אז די לשיח הזה. זה הבן אדם. זה החיה".