ממשיך להסתבך: שעות ספורות לאחר שהוגש כתב אישום נגד ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני בגין שוחד ובזמן שחקירתו בגין עבירות מין נמשכת, אישה נוספת התכוונה לתבוע אותו בגין קיום יחסי מין במרמה, כך פורסם הערב (שלישי) בחדשות 2. לפי הדיווח, שמעוני הבטיח לה דבר מה בתמורה לקיום יחסי מין. עו"ד ששי גז, המייצג את שמעוני, מסר בתגובה לפרסום כי "אין אישה כזו. התביעה הוכנה על ידי אנשים שרוצים ברעתו".



רק הבוקר הגישה פרקליטות מיסוי וכלכלה כתב אישום נגד איתמר שמעוני, באשמת שוחד, הפרת אמונים ועבירות נוספות. זאת, לאחר שאתמול הודיעה הפרקליטות לעורכי דינו של שמעוני כי פרקליט המדינה שי ניצן החליט לדחות את טענותיו של שמעוני בשימוע שנערך לו. במקביל נמשכת חקירתו בחשד לביצוע עבירות מין.



לפי כתב האישום, במהלך שנת 2014 קיבל איתמר שמעוני מכתבי דרישה משתי נשים, שהעלו טענות לפגיעה מינית מצדו. לאחר מו"מ, חתם שמעוני במועדים שונים על שני הסכמי פיצוי עם אותן נשים, שבמסגרתם נדרש לשלם להן למעלה ממיליון שקלים. שמעוני פנה לאחיו עופר ולנאשם משה פונטה, שהיה יד ימינו, איש סודו ואמונו של ראש העיר, וביקש שיסייעו לו בגיוס הכספים כדי להיחלץ ממצוקתו. פונטה ועופר נענו לבקשתו של איתמר ופעלו, בידיעתו, לגיוס הכספים ממקורות שונים, ביניהם מיזמים וקבלנים שונים הפועלים בעיר באשקלון, אשר נתנו את הכספים עבור איתמר שמעוני ונמצאים עמו בקשר בשל תפקידו הציבורי.



היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הגיש היום לוועדה לבחינת השעיית ראשי רשויות בקשה להשעייתו של ראש העיר אשקלון עקב הגשתו של כתב האישום המייחס לו עבירות חמורות בעלות זיקה לכהונתו הציבורית.