פרשת השחיתות בעיריית כפר סבא: המשטרה תצליח לגייס עד מדינה במסגרת החקירה המתנהלת נגד ראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו. כך מעריך היום (חמישי) גורם המעורה בפרטי החקירה לנוכח ההתנהלות בימים האחרונים. על פי החשד, במשך השנים קיבל בן חמו, מהקבלנים תלושי קניות בתקופות החגים בסכומים הנאמדים במאות אלפי שקלים. עוד עלה החשד לפיו את התלושים הביאו לידי ראש העירייה עוזריו השונים, וזאת כאשר הקבלנים היו אלו שהעבירו את התלושים, באמתלה כי נועד לחלוקה לנזקקים לכאורה.
 
אחד מעוזריו של ראש העירייה, כך עולה, היה זה ששפך את האור על הפרשה וסיפר לחוקרים על "השליחויות" שביצע במסגרת תפקידו ועל תלושים שהביא מהקבלנים היישר אל ראש העירייה.
 
בדיון שהתקיים היום בבית משפט השלום בראשון לציון, בסיומו האריך השופט עמית מיכלס בשנית את מעצרם של הקבלנים רמי שבירו, רפי כחלון וג'אבר מעאר בארבעה ימים נקבע כי החשד כנגד המעורבים התחזק מבחינה ראייתית לכאורה.
 

נציין כי בימים האחרונים ערכו חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 במשטרה עימותים בין הקבלנים החשודים במתן שוחד לבן חמו , ראש עיריית כפר סבא לבין עוזרו לשעבר של ראש העירייה שבינתיים פוטר מתפקידו וכיום נחשב לדמות המפתח בחקירה האמורה. כמו כן ערכו החוקרים עימות בין אותו עוזר לשעבר למזכירתו של אחד הקבלנים,שאישרה בעדותה כי העבירה תלושי חג בשווי של 5,000 שקלים לדבריה.
 
פרקליטיו של אחד החשודים ציין בבית המשפט כי מרשו נוהג לתרום כספים לצבא, לעמותות ולנזקקים ורק לאחרונה תרם כ – 100 אלף שקלים. 
השופט מיכלס שכאמור האריך את המעצר בפעם השנייה ציין: "אדגיש שעיינתי בחקירותיהם של  החשודים מהימים האחרונים ואכן חלק מתשובותיהם אינן עולות בקנה אחד עם חומר חקירה  אחר המצוי בתיק. עם זאת, אדגיש שהחלטה להורות על המשך מעצרם לא נובעת מסיבה זו כשלעצמה אלא מהצורך להמשיך ולחקור את אותן נקודות שבמחלוקת, כאשר פעולות החקירה  הנדרשות לצורך כך הינם ברובן פעולות ששחרורם של החשודים יכול לשבשן".