פחות משבוע מאז כניסתו המדוברת של איש התקשורת וחבר הכנסת לשעבר שרון גל לבית האח הגדול, וכבר לצופים ניתנה הזדמנות לשמוע ולראות את דעותיו של איש התקשורת וחבר הכנסת לשעבר, כאשר במהלך ישיבה עם דיירי הבית הסביר לדן  את גרסתו לאירועי אלאור אזריה ולסיבה שלקח על עצמו תפקיד מרכזי בניסיון לסייע לחייל. שרון גל לקח חלק מרכזי בסוגיית משפט החייל היורה כאשר שימש לאורך תקופה ארוכה כדובר המשפחה ולקח על עצמו לנהל את מערך התקשורת של משפחת אזריה. 




"בינינו, אפשר לחשוב על זה כאילו שזה קרה בשווייץ. אתה יודע שכל הסרטונים של בצלם שודרו בבית המשפט ללא סאונד?", אמר גל. "למה? אם היית מגביר את הסאונד, היית שומע מסביבך צעקות: 'יש עליו מטען, יש לו סכין, יש עליו מטען, הוא מסוכן'. לא משנה איך הזירה נוהלה, אז אתה בתור חייל שומע את זה ככה שלוש דקות, מה לימדו אותך לעשות? לנטרל סכנה". 

"לקחת לוחם מצטיין באזיקים ולהרשיע אותו ברצח, אתה יודע למה זה קרה? זה קרה בגלל כל ארגוני העאלק ארגוני זכויות אדם 'בצלם' ו'שוברים שתיקה' שמקבלים מימון מהאויב, הולכים ועושים פרופגנדה מבחוץ, מציירים אותנו כלא אנושיים וכאלה".
כאשר הדיירת אורנה דנינו שאלה את גל האם אלאור הורשע במשפט, שרון סירב לענות כי מדובר באחד מהאירועים שקרו מאז כניסתם של הדיירים לבית ולכן מהחשש לעבור על חוקי המשחק - סירב שרון לענות. "זה קרה אחרי שנכנסתם אני לא רוצה... אבל יהיה בסדר, אמר. 
גל המשיך ואמר: "אתה לא יכול לשפוט בן אדם שהיה בזירה ועכשיו כל המשפט שלו היה קרקס אחד מההתחלה ועד הסוף. הייתי שם בכל הדיונים. זה לא פייר וזה גם לא מתאים למציאות שאנחנו חיים בה. מחר יקרה מקרה דומה, חייל יחשוב אני אנטרל סכנה ייקחו אותי באזיקים, ירשיעו אותי ברצח. מה, אני אקח סיכון? אז המחבל ייקח פצצה ויתפוצץ על חיילים ואז מי ילך לאימהות שלהם, 'בצלם' ואלה... זה לא ממקום של שנאה וגזענות וכאלה, זה ממקום של לשמור על עצמנו".