עו"ד ברק לייזר, המשמש כיועץ משפטי בהנהלת בתי המשפט, נעצר ביום חמישי האחרון לחקירה בחשד לשיתוף פעולה עם חברי כנופיית "טרור ברשת", כחלק מפרשה 338 שנחקרת לאחרונה במשטרה, כך הותר היום (שני) לפרסום. בתום החקירה שוחרר עורך הדין בתנאים מגבילים לביתו והורחק בשלב זה ממשרדו בהנהלת בית המשפט.



החקירה התנהלה לאחרונה ביחידת המחשב במחלק ההונאה של מחוז תל אביב תחת מעטה של סודיות, ועניינה עבירות מחשב הכוללות פגיעה בפרטיות, פרסומים כוזבים ועוד. כחלק מפרשת "טרור ברשת", שנחשפה רק בשבוע שעבר, נעצרו שישה מעורבים בחשד לפעולות הסתה נגד שופטים, עובדים סוציאליים, קציני משטרה ואנשי רווחה. כל זאת באמצעות שיימינג ברשתות החברתיות.



החשד: העביר מסמכים לגורמים לא מורשים


בין היתר קשורים המעורבים לאגודה לזכויות הגבר שניהלה מאבק עיקש בגופים הציבוריים לרבות השופטים קציני המשטרה והעובדים הסוציאליים, שלטענתם פגעו בזכויות שלהם לראות את ילדיהם. על פי החשד, וככל העולה מהבדיקה שערכו החוקרים, שיתף לכאורה עו"ד לייזר פעולה עם החשודים שנעצרו באותה הפרשה. זאת, ע"י כך שהוציא לכאורה מסמכים ממחשבי הנהלת בית המשפט, העביר אותם לגורמים לא מורשים והיה שותף להצגת מצג שווא על תיקים משפטיים לכאורה. 



כאמור, בתום חקירתו שוחרר עורך הדין בתנאים מגבילים. החקירה בעניינו נמשכת ובמשטרה בודקים חשד למעורבות של גורמים נוספים בפרשה.