קשיש בן 82, המרותק לכיסא גלגלים, נספה כתוצאה משריפה שאירעה הבוקר (רביעי) בדירתו שברחוב קטרוני בפתח תקווה. לוחמי אש בפיקודם של טפסר איציק עוז ובליווי רב טפסר דדי שימחי, וחובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לדירה מצאו את גופתו במהלך סריקת המקום השרוף אך נאלצו לקבוע את מותו, שנגרם כתוצאה מכוויות. לזירת האירוע הגיעו צוותי הצלה רבים, בהם כוחות משטרה בפיקודו של מפקד תחנת פ"ת סנ"צ סרק מרדכי. גם הקב"ט העירוני יריב סנדלון הגיע לנקודה והוא עומד בקשר עם כוחות ההצלה וכיבוי ועם משפחת המנוח במטרה לסייע ולדאוג למשטרה הן בטיפול בזירה והן בליווי סוציאלי של האישה והילדים.



פאראמדיקית מד"א בירן בר סיפרה: "מדובר בשריפה שפרצה בדירה בקומה השלישית בבניין בן שש קומות. כוחות הכיבוי פעלו לכבות את האש וכשהתאפשר בוצעה סריקה שבמהלכה אותר בדירה גבר כבן 82, הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".



שכנים המתגוררים בסמיכות לדירה מסייעים בשלב זה לרעייתו של המנוח. השכנים סיפרו למעריב שאשתו של המנוח סיפרה כי כחצי שעה לפני פרוץ השריפה יצאה לשוק, אך בעודה במונית קיבלה טלפון שהזעיק אותה חזרה לביתה, וכשהגיעה הבינה את גודל הטרגדיה. השכנים עוטפים את האישה בחום וממתינים לילדי בני הזוג שקיבלו את הבשורה המרה מכוחות ההצלה ומד"א. 



רק ביום חמישי האחרון הלך לעולמו ילד בן 12, כתוצאה משאיפת חומרים רעילים בדירה שעלתה באש יומיים קודם לכן בגבעתיים. אמו של הילד, סיון לביא שנפגע גם היא בשריפה אך שרדה אותה, נטלה את חייה לאחר מות בנה. נסיבות האירוע נמצאות בחקירה, וההערכה הראשונית הייתה שהילד סבל מרעלים ששאף בשל העשן והפיח בדירה שהייתה נעולה ואטומה. באירוע השריפה עצמו, האם והילד חילצו את עצמם והילד טופל בביה"ח כשמצבו הוגדר קל, לאחר ששאף עשן.