הסיפור האנושי מאחורי חוק השידור הציבורי החדש: ליאת רגב שדרנית ומגישה ברשת ב' של קול ישראל, דיברה היום (ראשון) בוועדה המיוחדת העוסקת בחוק פיצול תאגיד השידור, וסיפרה על התחושות הקשות בתהליך המעבר מרשות השידור לתאגיד הציבורי. "נכון לשבוע הקרוב אני מגישה ברשות השידור 19 שנה", סיפרה רגב. "בחיים לא דיברתי עם פוליטיקאים חוץ מיומן הצהריים ברשת ב. הגשתי יומן בוקר ואני מגישה שתי תוכניות אהודות בימי שישי ועושה את זה עם משכורת לא גבוהה. אני נאיבית, אני חשבתי שאני פשוט אעבוד ואם אני אעבוד ביושר זה יהדהד".



"ישבתי שנתיים ולא קיבלתי טלפון וראיתי איך מחתימים עובדים מגלי צה"ל וערוץ 2 וערוץ 10, ראיינתי את כולכם ולא קיבלתי שום פנייה, עד שבסוף שקיבלתי טלפון והוזמנתי לעומר בן רובי, שהציע לי אחת ההצעות המבישות בחיי שלקחה אותי 20 שנה אחורה כשהוא מבהיר לי שמדובר בתקן האחרון ברשת ב", המשיכה השדרנית, והוסיפה כי "אם אני לא טועה, דורון צברי מקבל תוכנית ברשת ב' על המשבצת שלי, אמילי עמרוסי, שלום קיטל, רועי שרון רומי נוימרק קיבלו פניות ואני יושבת בבית ואומרת מה איתי?"



בסיום פנתה רגב להנהלת אנשי התאגיד הציבורי והטיחה בהם כי אם הם היו "מכבדים את אנשי רשות השידור כל המעמד הזה היה נמנע. אני הוחתמתי כפרילנס כי אמרו לי שאין לי ברירה אחרת". 



מתאגיד השידור נמסר כי: "ליאת רגב, מגישה מקצועית ומוערכת, תמשיך לשדר שתי תוכניות שבועיות ברשת ב' החדשה. 82% מרשת ב' החדשה הינם עובדים שהגיעו מרשות השידור וככלל, התאגיד קלט מאות עובדים ועובדות מרשות השידור המהווים את רוב העובדים בו".