נערה בת 16 נמצאה הלילה (שני) כשהיא מוטלת לצד הדרך בכביש 22 בין מחלף אתא צפון למחלף קרית ביאליק. היא פונתה במצב קשה לבית החולים רמב"ם, כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית. בחיפה ובוחני תאונות הדרכים שפתחו בחקירה בודקים חשד לפיו מדובר בתאונת פגע וברח.



פראמדיק מד"א אילן שולמן סיפר: "בצד הכביש מתחת למעקה בטיחות שכבה צעירה כבת 22 כשהיא מעורפלת הכרה, חבולה וכאובה. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל סיוע נשימתי, עצירת דימומים וקיבועים ופינינו אותה במהירות לבית החולים כשמצבה קשה אך יציב".



בשבוע שעבר נפצעה בתאונת פגע וברח בתל אביב אדווה חי שאמורה להתחתן בעוד כחודשיים. היא סיפרה על האירוע בפוסט שהעלתה בחשבון הפייסבוק שלה וסיפרה על האירוע שקרה בשבוע שעבר בו נדרסה על ידי רכב בזמן שחצתה את הכביש סמוך לדיזינגוף סנטר. "מי שפגע בי השאיר אותי מדממת מהראש ללא הכרה ונסע". כתבה חי.



בפוסט שהעלתה, פנתה אדווה לאנשים שהיו באזור בזמן שנפגעה וביקשה את עזרתם על מנת לאתר את הנהג שהשאיר אותה מדממת על הכביש: "אם ראיתם, שמעתם או הייתם נוכחים במקרה, תעזרו לי. אני מתחננת אליכם. מהשניות הבודדות בהן הייתי בהכרה אני זוכרת המוני אנשים המומים סביבי. אם את או אתה אחד מהם, כתבו לי".