נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שמבקר בישראל הוא לא רק האיש החזק בעולם, אלא גם, כך מסתבר חובב רכיבה מושבע ואף חובב אופנועי הארלי דוידסון בפרט. מועדון הארלי דיווידסון בישראל לא נשאר אדיש לביקור הנשיאותי ומקיים רכיבת מחווה בשיירת ענק בעת ביקורו של הנשיא. הרכיבה יצאה בשעה 12:00 בהשתתפות מאות רוכבים ,והיא תימשך כשעה במסלול שיעבור בתל אביב ויגיע עד לשגרירות האמריקאית. 



 


במסגרת  מסע המחווה הענק והצבעוני יקושטו מאות אופנועי הארלי דיווידסון בדגלי ישראל, ארה"ב והארלי. גם הרוכבים יתלבשו כמיטב המסורת מה שמבטיח מסע צבעוני כמו שרואים רק באמריקה הגדולה. בשעה 13:00 בדיוק תעצור השיירה בחזית הבניין להדגשת העוצמה ולאות של אחווה עם ידידנו מאמריקה. אנשי השגרירות כבר מכינים עצמם לאירוע ומתכוונים להעביר את מסר האחווה של ההארליסטים הישראלים להארליסט מספר 1. תנועת השיירה מאושרת ותלווה ע"י משטרת התנועה.

מסתבר כי הנשיא האמריקאי הוא כאמור קודם כל חובב הארלי ידוע. ברשותו מספר גדול של אופנועים כשהיהלום שבכתר הוא אופנוע הארלי דיווידסון ייחודי שעשוי כולו מזהב. כזכור, את השקת מסע הבחירות לנשיאות עשה טראמפ באחד ממפעלי הארלי דיווידסון.