לאחר שנחשף כי גבר בן 49 מראשון לציון, המשמש כמורה מחליף בבית יסודי בצפון תל אביב, נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים במספר תלמידות בכתה ב', סיפר הבוקר (רביעי) בגל"צ, אבי (שם בדוי), הורה לאחד הילדים בכתה, כי מדובר ב"מורה מוערך, ולכן ההלם גדול ביותר". לדבריו, "הוא מאוד קידם את הכתה ברמה הלימודית, אך זה אבסורד שהוא הורשע בעבר ויכול לעבוד עם ילדים".



"המגע עם הילדים מאוד מסוכן", הסביר אבי, שהוסיף כי הורי הילדים בכתה חוששים מהתרחשותו של מקרה דומה: "בגלל מדיניות העמימות אנחנו חוששים שאולי עוד מישהו בבי"ס עובד באותה מתכונת".



תלמידים בבי"ס. צילום: אילוסטרציה
תלמידים בבי"ס. צילום: אילוסטרציה



לדבריו, "אין לנו הרבה מידע על הנושא. אנחנו כבר שלושה ימים מבקשים לקבל טיפול פסיכולוגי לילדי הכתה וזה לא קורה. הבהלה היא גדולה. לא ידוע לנו מי התלונן ומי לא ואנחנו גם לא מעוניינים לשבש חקירה. הילדים לא כל כך מבינים מה קורה וגם ההורים בבלבול ולא יודעים מה לומר לילדיהם. הבעיה היא גם שבביה"ס לא מעניקים סיוע נפשי ראוי לילדים".



"אני לא יודע מה לומר לבת שלי. ניסינו לדבר עם אנשי מקצוע, אבל כל הורה מעביר מסר אחר לילדיו. אנחנו לא יודעים אם הילדים שלנו מעורבים בכך, אולי הם מפחדים לומר או לא מבינים מה הם עברו". בתוך כך, אותו אב ביקר גם את האופן שבו גילו ההורים על שאירע: "קיבלנו את כל המידע מהתקשורת. לא קיבלנו שום מידע קונקרטי מביה"ס".